23 сентября 2021

Ефективність реклами у Facebook зменшилась на 15% через iOS 15

Ефективність реклами у Facebook зменшилась на 15%  через iOS 15
936

У Facebook заявили, що після введення нової версії iOS 15 ефективність реклами знизилася на 15%, а в деяких випадках значно більше. Причина в тому, що після оновлення операційної системи користувачі бачать попередження, що соцмережа збирає й аналізує їхні дані для таргетингу реклами. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

У соцмережі пообіцяли зробити все можливе, щоб в подальшому підвищити конверсії, і закликали аналізувати дані після більш тривалого часу. Так, соцмережа продовжує адаптувати системи, щоб допомогти рекламодавцям охопити якомога більше клієнтів, поліпшити бізнес-результати і забезпечити необхідну ефективність, дотримуючись при цьому конфіденційність споживачів.

З повідомлення Facebook:

«Ми зосереджені на підвищенні ефективності кампаній за рахунок адаптації в областях таргетингу, оптимізації, доставки і вимірювання, навіть з урахуванням більших обмежень, з якими стикається наша галузь».

У червні минулого року після того, як Apple представила iOS 14, соцмережа також скаржилася на зниження ефективності реклами. Нове зниження після чергового релізу в Facebook назвали очікуваним.

Читайте також: Facebook офіційно представила «розумні» окуляри Ray-Ban

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также