Ефективність реклами у Facebook зменшилась на 15% через iOS 15
У Facebook заявили, що після введення нової версії iOS 15 ефективність реклами знизилася на 15%, а в деяких випадках значно більше. Причина в тому, що після оновлення операційної системи користувачі бачать попередження, що соцмережа збирає й аналізує їхні дані для таргетингу реклами. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
У соцмережі пообіцяли зробити все можливе, щоб в подальшому підвищити конверсії, і закликали аналізувати дані після більш тривалого часу. Так, соцмережа продовжує адаптувати системи, щоб допомогти рекламодавцям охопити якомога більше клієнтів, поліпшити бізнес-результати і забезпечити необхідну ефективність, дотримуючись при цьому конфіденційність споживачів.
З повідомлення Facebook:
«Ми зосереджені на підвищенні ефективності кампаній за рахунок адаптації в областях таргетингу, оптимізації, доставки і вимірювання, навіть з урахуванням більших обмежень, з якими стикається наша галузь».
У червні минулого року після того, як Apple представила iOS 14, соцмережа також скаржилася на зниження ефективності реклами. Нове зниження після чергового релізу в Facebook назвали очікуваним.
Читайте також: Facebook офіційно представила «розумні» окуляри Ray-Ban
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар