Косметична промисловість розробить нову систему оцінки впливу на навколишнє середовище

Henkel, L'Oréal, LVMH, Natura & Co та Unilever об'єднують зусилля для розробки загальногалузевої системи оцінки впливу на навколишнє середовище для косметичних засобів, подібної до Eco-Score. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
П'ять косметичних гігантів хочуть створити систему оцінки між брендами на підставі науково обґрунтованої методології. Мета полягає у наданні споживачам чіткої, прозорої та порівнянної інформації про екологічний вплив продукту з урахуванням всього його життєвого циклу.
Добровільна система буде побудована навколо чотирьох основних принципів: спільної методології вимірювання впливу на навколишнє середовище протягом усього життєвого циклу продукту, спільної бази даних про вплив на довкілля для стандартних інгредієнтів та сировини, спільного інструменту для розрахунку впливу на навколишнє середовище для кожного продукту та узгоджена система оцінки, що дозволяє споживачам легко проводити порівняння.
П'ятірка також хоче залучити зовнішніх науковців та неурядові організації до процесу розвитку. Вони також сподіваються, що до ініціативи приєднається якомога більше інших косметичних компаній.
Читайте також: Colruyt представляє функцію Eco-Score для лінійки Boni Selection
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: eco-score, влияние на окружающую среду, европейская косметика
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар