Colruyt представляє функцію Eco-Score для лінійки Boni Selection
Бельгійська торгівельна мережа Colruyt Group представила функцію Eco-Score, щоб поділитися інформацією про вплив на навколишнє середовище своєї продукції, що випускається під приватною маркою Boni Selection. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Клієнти отримають доступ до Eco-Score харчових продуктів, що пропонуються в асортименті Boni Selection, через додаток SmartWithFood продавця.
Ініціатива узгоджується з прагненням Colruyt Group допомогти клієнтам робити усвідомлений та стійкий вибір під час покупок.
Штефан Гетхаерт, відповідальний за проект Eco-Score в Colruyt Group, заявив: "Люди хочуть отримати просту, відповідну інформацію. Вони хочуть вийти за рамки того, наскільки здоровим є продукт і яка його харчова цінність.
Дослідження ринку показали, що споживачі також задають питання щодо впливу їхньої продукції на навколишнє середовище. Ми, як роздрібні продавці, маємо допомогти їм, починаючи з наших товарів приватної марки".
На першій фазі проекту Colruyt поділиться екологічними оцінками близько 2500 предметів Boni Selection та інших продуктів приватної торгової марки, доступних в Інтернеті через програму SmartWithFood.
Методологія Eco-Score, розроблена у Франції, включає аналіз життєвого циклу товару та оцінку з додатковими показниками.
Бали розраховуються на основі методології PEF (Product Environmental Footprint), що використовується в базі даних Agribalyse, розробленій французьким урядом.
Читайте також: Colruyt тестирует доставку продуктов на грузовом велосипеде
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар