12 березня 2021

Colruyt представляє функцію Eco-Score для лінійки Boni Selection

Colruyt представляє функцію Eco-Score для лінійки Boni Selection
1676

Бельгійська торгівельна мережа Colruyt Group представила функцію Eco-Score, щоб поділитися інформацією про вплив на навколишнє середовище своєї продукції, що випускається під приватною маркою Boni Selection. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Клієнти отримають доступ до Eco-Score харчових продуктів, що пропонуються в асортименті Boni Selection, через додаток SmartWithFood продавця.

Ініціатива узгоджується з прагненням Colruyt Group допомогти клієнтам робити усвідомлений та стійкий вибір під час покупок.

Штефан Гетхаерт, відповідальний за проект Eco-Score в Colruyt Group, заявив: "Люди хочуть отримати просту, відповідну інформацію. Вони хочуть вийти за рамки того, наскільки здоровим є продукт і яка його харчова цінність.

Дослідження ринку показали, що споживачі також задають питання щодо впливу їхньої продукції на навколишнє середовище. Ми, як роздрібні продавці, маємо допомогти їм, починаючи з наших товарів приватної марки".

На першій фазі проекту Colruyt поділиться екологічними оцінками близько 2500 предметів Boni Selection та інших продуктів приватної торгової марки, доступних в Інтернеті через програму SmartWithFood.

Методологія Eco-Score, розроблена у Франції, включає аналіз життєвого циклу товару та оцінку з додатковими показниками.

Бали розраховуються на основі методології PEF (Product Environmental Footprint), що використовується в базі даних Agribalyse, розробленій французьким урядом.

Читайте також: Colruyt тестирует доставку продуктов на грузовом велосипеде

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також