Конгломерат Kering відмовляється від використання хутра
Французький конгломерат люксових модних Домів зробив оголошення, в якому говориться, що з 2022 року у виробництві колекцій всіх брендів Групи буде припинено використання натурального хутра. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.
«Протягом багатьох років Kering прагнув стати лідером в області сталого .розвитку, керуючись концепцією luxury-виробів, яка невіддільна від найвищих екологічних і соціальних цінностей і стандартів, - заявив Франсуа-Анрі Піно, голова та головний виконавчий директор Kering. - Наша Група завжди намагалася оптимізувати методи роботи як у власному ланцюжку постачань, так і в секторі предметів розкоші в цілому. Прийшов час зробити ще один крок вперед і припинити використання хутра в усіх наших колекціях. Світ змінився разом із нашими клієнтами, і люксовий сегмент, природно, повинен адаптуватися до цих змін».
У 2019 Група вже формалізувала і опублікувала набір стандартів щодо захисту тварин. Встановлені правила будуть надалі адаптовані під інші матеріали тваринного походження.
Нововведення торкнуться всіх брендів Групи: Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga, Alexander McQueen, Brioni, Boucheron, Pomellato, DoDo, Qeelin, Ulysse Nardin, Girard-Perregaux, а також окуляри Kering.
Місяць тому онлайн-рітейлер Mytheresa оголосив про припинення продажів виробів з хутра також з 2022 року. Таким чином, виробники люксових виробів втратили великого дистриб'ютора, що може спричинити і подальші подібні заяви від великих гравців ринку.
Читайте також: Dolce & Gabbana відмовила Kering
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости производителей, керинг, Ритейл, мировые производители, производство, изделия из меха
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар