Crocs і Coca-Cola об'єдналися в колаборації

Американський виробник комфортного взуття Crocs і бренд Coca-Cola об'єдналися для випуску двох лінійок брендованих сабо, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
У рамках колаборації компанії представили 5 дизайнів - від впізнаваної колірної айдентики Coca-Cola до яскравих і нових рішень. В основу колекції Coca-Cola 90's лягла базова модель сабо, прикрашена ретро-графікою в стилі 1990-х і логотипами компанії Coca-Cola.
У жіночій колекції дизайнери відійшли від класичних рішень і представили модель клогів на масивній підошві з каблуком. Ще однією моделлю взуття в колекції стали шльопанці з перфорацією для фірмових аксесуарів Crocs - джібітсов.
Новинки вже доступні для замовлення на сайті і роздрібних магазинах Crocs, а також на різноманітних маркетплейсах.
Crocs активно популяризує свою продукцію через колаборації як з брендами з модної індустрії, так і з компаніями з суміжних галузей. За останній рік бренд встиг випустити колекції з люксовим брендом Balenciaga, китайським брендом SANKUANZ, музичним гуртом Little Big, токійським рітейлером Beams тощо.
Читайте також: Coca-Cola подвоїть маркетингові витрати у 2021 році
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: коллаборация, кока-кола, кроксы
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар