Shell створить власну мережу кафе

Концерн Shell презентував новий бренд Shell Café, створений для залучення уваги відвідувачів до широкого асортименту кави на АЗС. Після реконструкції та ребрендингу інтер'єри АЗС «Шелл» стануть більше нагадувати звичні затишні кав'ярні. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на NewRetail.
Залежно від площі Shell Café, в них будуть розміщувати кавові станції різного формату, а кава можна буде замовити у бариста.
Каву можна буде приготувати і на звичайному молоці, і на рослинному, наприклад, кокосовому, горіховому або банановому.
Турбота про майбутнє планети втілена в філософії логотипу Shell Café, де фірмовий жовтий колір уособлює сонце, колір зеленої сосни - життя, природу і свіжість, коричневий - свіжообсмажені кавові зерна, а пісочний - пінку свіжозвареної кави.
Ці ж кольори будуть використані в оновлених інтер'єрах АЗС, дизайні уніформи бариста і упаковок товарів з маркуванням Shell Café.
Бренд Shell Café включає і продукцію, представлену в торговому залі, - зокрема, кава власної марки Signature Espresso. Кава Signature Espresso має маркування RFA - знак добровільної сертифікації плантацій, які підтримують екологічні та соціальні стандарти, на яких забезпечують співробітникам справедливі умови праці.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости ритейла, азс шелл, шелл кафе
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар