01 жовтня 2021

Мережа Warby Parker вийшла на біржу - акції рітейлера подорожчали за день на 30%

Мережа Warby Parker вийшла на біржу - акції рітейлера подорожчали за день на 30%
1752

Нью-Йоркський інтернет-рітейлер Warby Parker, що спеціалізується на продажу оправ і сонцезахисних окулярів, дебютував на біржі. Акції компанії злетіли в ціні більш ніж на 30%, з 40 до 54 доларів. Ще у квітні цінні папери оцінювалися в приватних угодах в 24,5 долара, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.

Таким чином, капіталізація Warby Parker після першого дня торгів досягла позначки в 6 млрд доларів. Інвестори з оптимізмом зустріли розміщення чергового гравця на ринку роздрібної торгівлі, який успішно організував онлайн-продажі, а потім підключив традиційні канали збуту.

Warby Parker приєднався до Spotify, Roblox і Coinbase, які також вважали за краще первинного розміщення акцій прямий лістинг, без залучення нового капіталу в банків. Таким чином, торги почалися за ціною, встановленою в ході переговорів між власниками бізнесу та публічними інвесторами.

Компанія Warby Parker була заснована у 2010 році й спочатку спеціалізувалася на доставці замовлень очок, які клієнти могли приміряти вдома. Пізніше бізнес розширювався, і в рітейлера з'явилися власні магазини. А у 2019 році компанія також розробила власну лінію контактних лінз.

«Ми займаємо менш 1% частки цього величезного ринку та бачимо гарні перспективи для подальшого зростання в найближчі роки», - прокоментував Дейв Гільбоа, співзасновник і виконавчий директор компанії, відзначивши високий потенціал розвитку як в онлайні, так і в роздрібному середовищі.

Разом із зростанням виручки в останні роки Warby Parker нарощував і збитки. Так, якщо два роки тому компанія вперше вийшла в прибуток, то у 2020 році знову отримала збиток у розмірі 56 млн доларів. Виручка рітейлера досягла 394 млн доларів проти 370,5 млн роком раніше. 95% виручки припадає на окуляри, 2% - на контактні лінзи, 1% - на обстеження очей і 2% - на аксесуари. За підсумками 2021 року Warby Parker прогнозує зростання до 537 млн доларів, а у 2022 році - ще на 25%.

Читайте також: Польська торгова мережа Biedronka організує доставку продуктів в обхід магазинів

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також