05 жовтня 2021

TikTok привертає літніх і заможних користувачів нарівні з молодою аудиторією

TikTok привертає літніх і заможних користувачів нарівні з молодою аудиторією
1570

Реклама в TikTok приваблює користувачів і спонукає їх до активності ефективніше, ніж в інших соціальних мережах. Більше половини (52%) опитаних платформою Disqo користувачів охарактеризували рекламу в соцмережі як «веселу і захопливу», 32% зацікавилися рекламованим продуктом або проектом після перегляду промо. При цьому 13% користувачів скачували додатки, а 12% купили продукти, про які йшла мова в роликах, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Digiday.

Літні та заможні люди проводять стільки ж часу в TikTok, скільки молоді та менш забезпечені. 53% опитаних з доходом від $ 150 тис. і вище заходять на платформу щодня. Майже кожен третій респондент (29%) вважає, що в TikTok є цікаві проекти.

Віце-президентка з продуктового маркетингу Disqo Енн Хантер вважає, що люди часто говорять про те, що не люблять рекламу і взаємодіяти з нею, однак успіх даного формату реклами в TikTok показник того, що пора переосмислити рекламну індустрію.

«Багато в чому ці формати подібні до продакт-плейсменту в телесеріалах. Це більше нагадує цифровий відеопродукт, ніж медійну рекламу », - впевнена Хантер. За її словами медійна реклама не забезпечує такого емоційного відгуку користувачів, як формати TikTok, на що звертають увагу компанії.

«Споживачі тепер теж створюють контент - це відбувалося і до пандемії, але коли компанії, такі як TikTok і Facebook, почали платити інфлюенсерам і авторам безпосередньо, creator economy продовжила рости», - зазначає Скотт Шиллер, глобальний комерційний директор Engine Group.

Також Шиллер вважає, що платформи, рекламодавці і бренди повинні підтримувати діалог зі споживачами, оскільки тепер вони більшою мірою визначають формат реклами, а їхні звички продовжать змінюватися. Однак деякі рекламні агентства поки не готові інвестувати в рекламу в TikTok в повному обсязі, так як це додаток тільки починає розвивати свої можливості.

У дослідженні Disqo за 20-21 вересня взяли участь близько 17 тис. респондентів-користувачів TikTok з Північної Америки.

Читайте також: TikTok відкриє перший pop-up магазин у Лондоні

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також