08 жовтня 2021

Telegram почав тестування рекламних повідомлень

Telegram почав тестування рекламних повідомлень
1877

Месенджер Telegram запустив тестування рекламних повідомлень. Це буде платний інструмент для просування з урахуванням конфіденційності користувачів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на блог компанії.

Пости з позначками Sponsored будуть піддаватися більш суворій модерації: повідомлення міститимуть лише текст, обсяг якого не повинен перевищувати 160 символів, без будь-яких зовнішніх посилань. Також на кожен прочитаний канал планується тільки один рекламний пост.

З повідомлення месенджера: «Telegram ніколи не використовує ваші особисті дані для таргетингу реклами. Рекламні повідомлення в Telegram засновані виключно на темі загальнодоступних каналів, в яких вони показані. Це означає, що ніякі призначені для користувача дані не видобуваються і не аналізуються для показу реклами, і кожен користувач, який переглядає канал в Telegram, бачить одні й ті ж рекламні повідомлення».

Після того, як такі повідомлення будуть протестовані, повністю запущені і дозволять Telegram покрити основні витрати, месенджер обіцяє почати ділитися доходами від реклами з власниками публічних каналів, в яких вони виводяться.

Читайте також: Глобальні витрати на рекламу додатків для шопінгу досягли $ 5,4 млрд

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також