Telegram почав тестування рекламних повідомлень

Месенджер Telegram запустив тестування рекламних повідомлень. Це буде платний інструмент для просування з урахуванням конфіденційності користувачів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на блог компанії.
Пости з позначками Sponsored будуть піддаватися більш суворій модерації: повідомлення міститимуть лише текст, обсяг якого не повинен перевищувати 160 символів, без будь-яких зовнішніх посилань. Також на кожен прочитаний канал планується тільки один рекламний пост.
З повідомлення месенджера: «Telegram ніколи не використовує ваші особисті дані для таргетингу реклами. Рекламні повідомлення в Telegram засновані виключно на темі загальнодоступних каналів, в яких вони показані. Це означає, що ніякі призначені для користувача дані не видобуваються і не аналізуються для показу реклами, і кожен користувач, який переглядає канал в Telegram, бачить одні й ті ж рекламні повідомлення».
Після того, як такі повідомлення будуть протестовані, повністю запущені і дозволять Telegram покрити основні витрати, месенджер обіцяє почати ділитися доходами від реклами з власниками публічних каналів, в яких вони виводяться.
Читайте також: Глобальні витрати на рекламу додатків для шопінгу досягли $ 5,4 млрд
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: e-commerce, электронная торговля, онлайн магазин, реклама в телеграм
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар