06 жовтня 2021

Глобальні витрати на рекламу додатків для шопінгу досягли $ 5,4 млрд

Глобальні витрати на рекламу додатків для шопінгу досягли $ 5,4 млрд
1685

У 2021 році кількість завантажень додатків для шопінгу по всьому світу збільшилася майже на 50%. Глобальні витрати на рекламу додатків для шопінгу досягли $ 5,4 млрд, причому на США припадає третина світових витрат - більше $ 1,8 млрд. Такі висновки містяться в звіті компанії AppsFlyer «Стан маркетингу додатків для шопінгу», повідомляє TradeMaster.UA.

У період із січня по липень 2021 року кількість користувачів, які завантажили додаток для шопінгу, збільшилася в цілому на 48%, серед них Android - на 55%, а iOS - на 32%.

У святковий сезон 2020 року маркетологи активно використовували ремаркетинг для залучення покупців, за підсумком він виріс на 102% у четвертому кварталі 2020 року. Однак не дивно, що після релізу iOS 14.5 ремаркетинг знизився майже на 25%. Хоча Android є домінуючою платформою, ці цифри менш масштабні порівняно з регіонами, де активно використовується iOS.

Глобальні витрати на рекламу додатків для шопінгу досягли $ 5,4 млрд сумарно за IV квартал 2020 року та I квартал 2021 року. США лідирують завдяки своїм масштабам і в основному через високу вартість медіа. Однак маркетологи мобільних додатків також витрачають мільярди доларів на залучення користувачів на висококонкурентному світовому ринку.

Ремаркетінг на iOS у 2021 році пішов на спад на тлі збільшення бюджетів на ремаркетинг на Android. Проте, цифри з року в рік як і раніше ростуть, оскільки маркетологи активно проводять таргетинг користувачів, які дали свою згоду на відстеження даних.

Пандемія докорінно змінила ритейл в усьому світі, і в результаті користувачі стали здійснювати значну частину покупок через додатки. Додатки для рітейлу допомагають знаходити нових клієнтів, зміцнювати відносини з існуючими і збільшувати прибуток. Хоча ми бачимо досить високий рівень відтоку користувачів після здійснення покупки, 83% з них готові розглянути можливість повторної установки програми, особливо якщо вони знають про поліпшення і нововведення.

Згідно з дослідженням Adjust, загальна сума витрат в мобільних додатках по всьому світу у 2020 році перевищила $ 112 млрд, і 65% від цієї суми склали витрати в додатках для iOS.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також