PepsiCo піднімає ціни на свою продукцію

У 2022 році компанія PepsiCo підніме ціни на продукцію, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
У зв'язку з тим, що витрати на сировину, заробітну плату для персоналу, логістику і транспортні витрати значно зросли, компанія PepsiCo повідомила про те, що в наступному році ціни на її продукцію зростуть. Представники транснаціональної компанії вважають, що споживачі погодяться платити більше за такі бренди, як Pepsi, Lay's і Quaker.
Уже в четвертому кварталі поточного року PepsiCo підвищить ціни на снеки та безалкогольні напої, розповів фінансовий директор компанії Х'ю Джонстон. Виробник вважає, що його найбільш популярні бренди як і раніше залишаться затребувані, незважаючи на зміну ціни. Джонстон вважає, що, оскільки продукція компанії «як і раніше залишається відносно недорогою та зручною покупкою», споживачі зможуть впоратися з певним рівнем зростання цін.
PepsiCo не перша компанія, яка підвищила вартість своїх продуктів, раніше аналогічним шляхом пішли Coca-Cola і Procter & Gamble.
Читайте також: PepsiCo представила нову стратегію PepsiCo Positive
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар