16 сентября 2021

PepsiCo представила нову стратегію PepsiCo Positive

PepsiCo представила нову стратегію PepsiCo Positive
953

Компанія PepsiCo представила стратегію PepsiCo Positive (pep +), націлену змінити підхід до ведення бізнесу і привнести позитивні зміни в житті людей і планети, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на NewRetail.

pep + стане керівним принципом для розвитку компанії і зміни всіх бізнес процесів - від відповідальної закупівлі сировини, більш екологічного виробництва та продажу продукції до залучення споживачів і заохочення вибору більш корисних для людей і планети продуктів харчування.

«PepsiCo Positive - це майбутнє нашої компанії. Це абсолютно нове бачення того, як ми ведемо наш бізнес, в якому принципи сталого розвитку і людський капітал займають центральне місце, - заявив Рамон Лагуарта, шолова ради директорів і головний виконавчий директор PepsiCo. - pep + змінить наші бренди та їхню стратегію із завоюванню лідируючих позицій на ринку».

Стратегічна трансформація pep + орієнтована на три ключових напрямки, за кожним із яких визначено амбітні цілі до 2030 року:

Стале землеробство: PepsiCo планує впровадити практики сталого землеробства на понад 3 млн га, що відповідає площі сільськогосподарських земель, які використовуються постачальниками сировини для компанії; закуповувати сільськогосподарську сировину тільки з відповідальних джерел, а також інвестувати в поліпшення життя більш ніж 250 тисяч осіб, що працюють у сільськогосподарському ланцюжку поставок PepsiCo.

Стійкий ланцюжок поставок: PepsiCo планує стати повністю вуглецево-нейтральної компанією до 2040 року, відновити 100% використаної води до 2030 року, поміняти упаковку продукції на більш екологічну та сприяти побудові економіки замкнутого циклу.

Компанія анонсувала 50% скорочення первинного пластику на упаковку продукції до 2030 року (по відношенню до 2020 року) і використання 50% переробленого пластику у всьому асортименті продукції компанії.

До 2022 року компанія представить напої Pepsi в упаковці з повністю переробленого пластику (rPET) в 11 країнах Європи.

Правильний вибір: PepsiCo продовжує розширювати продуктовий портфель за рахунок таких рішень як:  використання в продуктах інгредієнтів, що не завдають шкоди навколишньому середовищу - рослинного білка, бобових і злакових культур; більш швидке, ніж планувалося, зниження вмісту цукру і солі в продукції, а також використання більш корисних для здоров'я рослинних масел в виробничих процесах.

Компанія також анонсувала запуск нової глобальної волонтерської програми для співробітників PepsiCo, яка буде мотивувати кожного з 291,000 співробітників підтримати соціальні ініціативи у світі.

Читайте також: PepsiCo запускає виробництво алкогольних напоїв під брендом Mountain Dew

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также