18 октября 2021

JUKA тренд: pet friendly формат, як нішевий HoReCa бренд

JUKA тренд: pet friendly формат, як нішевий HoReCa бренд
1191

Цей тренд для України досить молодий, однак перспективний, адже стрімко розвивається. В чому ж він полягає? — Власники, які не бажають надовго розлучатися із своїми чотирилапими улюбленцями, можуть разом із ними відвідувати ресторани, кафе, готелі, супермаркети та інші громадські місця.

Виробник комерційного холодильного морозильного обладнання JUKA вже понад 5 років допомагає реалізовувати petfriendly ідеї. Серед основних замовників — провідні виробники кормів, craft-виробники та роздрібні торгові точки, що бажають виділити цей сегмент у власній асортиментній матриці.

Організація pet friendly простору починається з філософії обслуговування «чотириногих відвідувачів» та облаштування зони комфорту зі смаколиками.

І якщо перша складова потребує значно більших зусиль, адже в основі має бути професійне ставлення персоналу до «особливих гостей», то для забезпечення другої — достатньо якісного холодильного морозильного обладнання, що гарантуватиме збереження якості та свіжості корму. А підкреслить атмосферність закладу ексклюзивне брендування, яке компанія JUKA втілює за бажанням кожного замовника.

Загалом, щоб розпочати бізнес із філософією pet friendly, звертайтесь до фахівців JUKA, іноді все ще простіше, аніж здається!

Читайте також: «Я ніколи не РЕКОМЕНДУЮ обладнання JUKA!»

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также

Лучшие компании

 

Личности

Блоги