TikTok анонсувала нові інструменти для рекламодавців

TikTok For Business представилаа нові бізнес-інструменти для створення контенту і вимірювання ефективності реклами, а також рішення для шопінгу, повідомляє TradeMaster.UA.
Брендам вже доступні інструменти для вимірювання рекламних кампаній. TikTok Brand Lift Study дозволить оцінити вплив кампанії на сприйняття бренду. У компанії відзначають, що вимірювання проводяться на методології аналітичних компаній Kantar і Nielsen. Для вимірювання видимості оголошень (viewability) і недійсного трафіку (invalid traffic) платформа буде співпрацювати з MOAT і DoubleVerify.
Для закупівлі реклами TikTok представила інструмент Reach & Frequency, що дозволяє заздалегідь спланувати результат кампанії, вибрати охоплення аудиторії і частоту. Також компанія випустила рішення Brand Safety Inventory Filter на базі машинного навчання, яке аналізує ролики та дозволяє рекламодавцям вибрати, поряд з яким контентом показувати оголошення.
У розробці знаходиться набір рішень для шопінгу TikTok Shopping, який запустять у 2022 році. Поки рекламодавці можуть за допомогою Collection Ads включати в ролики картки з посиланням на товарну полку або сайт рекламодавця. Dynamic Showcase Ads дозволяє використовувати продуктовий каталог для генерації персоналізованих роликів, а інструмент для лідогенераціі дозволяє брендам безпосередньо зв'язуватися з користувачами, яких зацікавив продукт.
На стадії тестування знаходяться інструменти для взаємодії з контентом. Pop-Out Showcase дозволяє накладати на відео спливаючі елементи, які ведуть користувача на сайт бренду або його профіль TikTok. Super Like 2.0 і Gesture Ads будуть показувати глядачам додатковий контент у відповідь на лайки і жести. Додатково TikTok розробляє інструмент для сторітеллінга Story Selection: функція Video Gallery відкриє більше роликів, а Video Selection дозволить вибрати один з двох сюжетних поворотів.
Рекламодавці можуть приєднатися до відкритого бета-тестування Customized Instant Page - легкої посадкової сторінки, яка з'являється при натисканні CTA (call to action, заклик до дії).
Читайте також: TikTok привертає літніх і заможних користувачів нарівні з молодою аудиторією
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: e-commerce, электронная торговля, онлайн магазин, реклама в тиктоке
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар