Категорія модних товарів LVMH продовжує зростати
Конгломерат сегменту люксових товарів LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton опублікував фінансову звітність за 9 місяців 2021 року і третій квартал зокрема. За перші дев'ять місяців 2021 року виручка холдингу склала 44,2 млрд євро, що на 46% більше, ніж у 2020 році, і на 11%, ніж у 2019-му, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.
Найбільший приріст (на 11%) стався в третьому кварталі, така динаміка порівняна з показниками першого півріччя як за активністю, так і по регіонах. Серед усіх регіонів присутності двозначне зростання як і раніше спостерігається в США й Азії. Високого рівня досягла бізнес-група модних товарів і виробів зі шкіри (Fashion & Leather Goods) - органічний приріст виручки склав 57% до 2020 року і 38% - до 2019 року.
Друга бізнес-група за часткою в загальній виручці - це годинники й ювелірні вироби (Watches & Jewelry) з органічним зростанням товарообігу у вартісному вираженні на 49% до 2020 року і на 4% - до 2019.
Одним із драйверів в бізнес-групі Fashion & Leather Goods став модний дім Louis Vuitton за рахунок «інновацій і якості продукції», - відзначили в прес-релізі. Винятковий імпульс продемонстрував бренд Christian Dior: після успішного Тижня моди у Нью-Йорку було відкрито виставку, присвячену спадщині Christian Dior, - Designer of Dreams.
У контексті поступового виходу з кризи в галузі охорони здоров'я Група впевнена у продовженні нинішнього зростання.
Читайте також: LVMH працевлаштує 2500 фахівців до 30 років
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости производителей, луи виттон, кристиан диор, Ритейл, мировые производители, производство
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар