Coca-Cola випробовує продаж напоїв на розлив

Coca-Cola запустила у Швеції пілотну програму для напоїв, які можна багаторазово наповнювати, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Випробування проходить у Стокгольмі в універмазі АТС - «живій лабораторії» Reitan Convenience - у співпраці з контейнерами для напоїв GLACIAL.
Концепція дозволяє споживачам поповнювати придбані або привезені контейнери для напоїв і вибирати з більш ніж 60 смаків, більшість з яких недоступні в розфасованих форматах.
У 2020 році Coca‑Cola Europacific Partners (CCEP) розпочала кліматичні стратегії всієї групи з метою досягнення нульових викидів парникових газів до 2040 року.
Група вважає, що упаковка відіграє вирішальну роль у досягненні цієї мети.
Для Coca‑Cola Швеція стала першим ринком у світі, який перейшов на портфоліо ПЕТ, виготовленого зі 100% переробленого пластику, а її фабрика в Йордбро була однією з перших двох у групі CCEP, яка була сертифікована як кліматично нейтральна відповідно до Стандарту PAS 2060.
Coca-Cola прагне заохотити шведських споживачів багато разів наповнювати контейнери з напоями, щоб зменшити вуглецевий слід від упаковки та потенційне засмічення.
Споживачі АТС можуть придбати багаторазові контейнери для напоїв від GLACIAL, які ідеально підходять до продуктів Coca-Cola, оскільки вони зберігають напої холодними до 12 годин.
Загалом пропонується понад 60 смаків від кількох брендів, таких як Coca‑Cola, Fanta, Sprite, FuzeTea та Smartwater.
Споживачі також можуть наливати напої у свою власну тару.
Читайте також: Coca-Cola презентувала нову бренд-платформу
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости производителей, кокаа-кола, Ритейл, мировые производители, производство, кока-кола на разлив
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар