Coca-Cola презентувала нову бренд-платформу
Coca-Cola оголосила про запуск маркетингової платформи Real Magic - у новій глобальній концепції бренд зберіг колишнє бачення своєї місії (об'єднувати і надихати людей щодня), але зробив це з урахуванням реалій того світу, в якому ми живемо сьогодні. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-службу компанії.
Платформа побудована на спостереженнях бренду останніх 18 місяців: магію можна знайти всюди - вона відбувається навколо нас, коли ми збираємося разом. У рамках оновленої концепції було розроблено глобальне промо зі слоганом «На відстані однієї Coca-Cola один від одного».
«Магія моменту» знаменує собою перші з 2016 року зміни бренд-платформи Coca-Cola. Також в рамках своїх глобальних трансформацій компанія представила айдентику і новий погляд на логотип - в його редизайні напис немов «обіймає» пляшку з напоєм.
Маноло Арройо, глобальний директор по маркетингу The Coca-Cola Company зазначив: «Coca-Cola - це бренд, який визначається подвійністю: він скромний, але культовий; відомий, але таємничий; справжній, але чарівний. Філософія «Магії моменту» заснована на вірі в те, що подвійність може зробити світ більш цікавим, повним незвичайних людей, несподіваних можливостей і чудових моментів. У той же час нова концепція відображає суть Coca-Cola - це справжній смак, який невимовний і унікальний як момент справжньої магії. «Магія моменту» - це не просто слоган або одноразова кампанія, це відображення філософії бренду і стратегії, яка буде направляти маркетинг і комунікації в рамках торгової марки Coca-Cola».
Також у рамках кампанії «На відстані однієї Coca-Cola один від одного» заплановані масштабні промо в діджитал-форматі й активності в соцмережах, реклама на ТБ і розміщення зовнішньої реклами.
Читайте також: Crocs і Coca-Cola об'єдналися в колаборації
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости производителей, кока-кола, Ритейл, мировые производители, производство, новая реклама кока-колы, новый логотип кока-колы
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар