Рекламний виторг Facebook за третій квартал склав $28,3 млрд
Facebook опублікувала фінансову звітність за третій квартал 2021 року. Загальний виторг компанії склав $29 млрд, що на 35% більше, ніж минулого року. З них на рекламі компанія заробила майже $28,3 млрд, зростання склало 33% рік до року. При цьому минулого кварталу рекламна виручка корпорації була трохи більшою і досягла $28,58 млрд, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Bloomberg.
Компанія пообіцяла змінити структуру звіту в четвертому кварталі, виділивши розділ Facebook Reality Labs, який включатиме обладнання, програмне забезпечення та контент для доповненої та віртуальної реальності. У Facebook очікують, що інвестиції в цей напрямок скоротять операційний прибуток на $10 млрд. У четвертому кварталі компанія очікує виручку в розмірі $31,5-34 млрд.
Чистий прибуток Facebook за підсумками кварталу склав $9,2 млрд. За рік показник зріс на 17%, за третій квартал 2020 року прибуток корпорації склав майже $7,85 млрд. За дев'ять місяців виторг компанії склав $84,26 млрд, а чистий прибуток — $29 ,1 млрд. На маркетинг Facebook витратила майже $9,7 млрд із січня по вересень.
Щоденна кількість активних користувачів Facebook становила 1,93 млрд, місячна кількість користувачів — 2,91 млрд. Обидва показники зросли на 6% порівняно з минулим роком, повідомляється у звіті.
Читайте також: Ефективність реклами у Facebook зменшилась на 15% через iOS 15
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар