Серіал «Гра в кальмара» випустив власну криптовалюту

Новий популярний серіал Netflix «Гра в кальмара» випустив криптовалюту під власним брендом squid («кальмар»). Ціна монети стрімко зростає, повідомляє повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на CNBC.
Криптовалюта, яка розпочала свій передпродаж 20 жовтня, була розпродана «за 1 секунду». Проте на добу раніше токен ледве торгувався на рівні $0,1. За останні 24 години вартість підскочила майже на 2400% і становила $2,22 за монету. Вибухове зростання за відносно короткий час відбулося без жодної особливої причини, зазначають експерти.
Онлайн-турнір на цій платформі розпочнеться у листопаді, і складатиметься із шести раундів ігор. Для участі в ньому гравцям доведеться сплатити вступний внесок у кальмарах у розмірі 15 тис. токенів. Усі зібрані кошти, що залишилися після виплати винагород, поділяться між розробниками.
Південнокорейський серіал «Гра в кальмара» про смертельно небезпечний турнір дорослих, які грають у дитячі ігри, сподіваючись виграти грошовий приз, показав найкращий старт в історії Netflix. З моменту релізу 17 вересня його переглянули 111 млн. користувачів. Завдяки цьому серіал вирвався в лідери з переглядів і став популярним на Netflix у 90 країнах, продовжуючи завойовувати аудиторію по всьому світу.
Читайте також: Серіал «Гра в кальмара» спровокував стрибок продажів сліпонів Vans на 7800%
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости рынка криптовалют, игра в кальмара, токен игра в кальмара
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар