30 листопада 2021

H&M і Zara звинуватили у причетності до знищення лісів

H&M і Zara звинуватили у причетності до знищення лісів
1369

Великі світові бренди, серед яких Zara, H&M та Nike, звинуватили у причетності до знищення лісів у Бразилії, попри їхню участь у програмах з мінімального шкідливого впливу щодо навколишнього середовища. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Guardian.

У ході дослідження компанії Stand.earth було проаналізовано дані десятка великих світових виробників одягу, які співпрацюють із підприємством JBS, що спеціалізується на вирубці лісів Амазонії. Серед них були названі люксові гіганти LVMH, Coach, Prada, UGG, Fendi, спортивні бренди Adidas, Nike, New Balance, а також Zara та H&M - усього понад 50 брендів.

Із 84 компаній, проаналізованих у звіті, 23 мали чітку політику щодо вирубування лісів. Дослідники вважають, що ці 23 компанії «швидше за все» порушують свою політику, ґрунтуючись на власних цілях. Зокрема, було встановлено, що модний дім LVMH з великою ймовірністю пов'язаний із вирубкою лісів Амазонки.

У минулому в JBS заявляли про плани скорочення вирубок до нульового рівня до 2035 року. Експерти очікують, що темпи вирубування лісів у Бразилії продовжують зростати, незважаючи на заклади світових компаній із підтримки екологічних ініціатив. У 2019–2022 роках країна також постраждала від численних лісових пожеж.

Автори дослідження вважають, що вирубування лісів у цій критично важливій екосистемі ведеться загрозливими темпами. Дослідження показали, що тваринницька галузь є найбільшим фактором скорочення площ тропічних лісів Амазонії, а індустрія моди – важливим гвинтиком у цьому механізмі.

Читайте також: Влада Італії оштрафувала Apple і Amazon на $225 млн за змову

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також