Paco Rabanne планує збільшити оборот до 1 млрд євро до 2025 року

Хоча основну частину цієї суми буде отримано за рахунок ароматів лейблу, включаючи такі бестселери, як XS і 1 Million, його модний підрозділ також стрімко зростає. Зокрема, бренд запустив онлайн-продажі в Китаї, відкривши магазин на цифровому майданчику Tmall Luxury Pavilion. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
За підсумками 2021 року доходи Paco Rabanne від продажу одягу, як прогнозують у компанії, зростуть на 20% порівняно з 2019 роком після зростання на 200% у період з 2018 до 2019 року.
Про амбітні плани Paco Rabanne свідчить відкриття флагманського бутіка на Авеню Монтень у Парижі. Площа магазину становить 153 кв. м, він розташувався через дорогу від фешенебельного кафе L'Avenue, улюбленого знаменитостями, навпроти історичного флагмана Dior, який незабаром відкриється після дворічної реконструкції.
Планується, що паризький бутік Paco Rabanne вийде на прибутковість протягом трьох років, він також відіграватиме ключову роль у стимулюванні продажів електронної комерції, на які, за даними консалтингової компанії Bain & Co., припадає 60% продажів одягу бренду.
Читайте також: Джорджіо Армані нагороджений найвищим італійським титулом
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости производителей, пако рабане, Ритейл, мировые производители, производство
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар