Американський гігант Costco зміцнюється у Китаї

Американська корпорація Costco, що спеціалізується на клубних магазинах самообслуговування класу big box, розширює свою присутність на китайському ринку. Другий торговий об'єкт під управлінням американського рітейлера відкрився в місті Сучжоу провінції Цзянсу на сході країни, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.
Загальна площа гіпермаркету Costco у Сучжоу становить понад 50 тисяч квадратних метрів. Торговельний простір розташований на трьох рівнях.
Costco вперше вийшла на ринок Піднебесної ще у 2019 році, коли відкрила свій перший магазин у Шанхаї. На початку минулого року рітейлер також оголосив про початок будівництва другого гіпермаркету у місті. В Азії Costco також працює в Японії (27 магазинів), Південній Кореї (16) та Тайвані (14).
Costco Wholesale Corporation працює на американському ринку з 1976 року. За даними на четвертий квартал 2021 року, під управлінням компанії знаходиться 804 магазини, а загальна кількість активних клієнтів мережі перевищує 100 млн осіб. У рейтингу світових рітейлерів Costco займає 5-й рядок за обсягом виручки за 2020 рік.
Читайте також: Wrangler відкрив свій перший магазин у Китаї
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости ритейла, костко, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар