13 грудня 2021

Google назвав найпопулярніші споживчі тренди 2021 року

Google назвав найпопулярніші споживчі тренди 2021 року
1746

Дані Google Пошуку дозволяють зрозуміти, як змінилися пріоритети споживачів, а також дізнатися про нові звички, які швидше за все, збережуться. Аналіз цієї інформації допоможе бізнесу підготуватися до того, що чекає на нього в майбутньому, повідомляє TradeMaster.UA.

Життя по-новому

Деякі нововведення, .спричинені пандемією, прижилися і стали невід'ємною частиною життя споживачів:

- У світі було на 70% більше запитів зі словами order food delivery (доставка їжі) порівняно з минулим роком. У той же час, пом'якшення обмежень та відкриття кордонів поступово відроджує та підігріває інтерес споживачів до таких активностей, як відпочинок поза домом та подорожі.

- Було удвічі (на 100%) більше запитів зі словами getaways near me (відпочинок поруч зі мною), наприклад, weekend getaways near me (відпочинок на вихідних поряд зі мною) порівняно з минулим роком.

- Було в шість разів (на 300%) більше запитів зі словами for international travel (поїздка за кордон) порівняно з минулим роком.

Екологія

Понад 80% людей кажуть, що проблеми екології зараз турбують їх більше, ніж до пандемії. Волонтерство, благодійність та взаємодопомога також важливі. Компанії, які демонструють позитивний вплив на навколишнє середовище та беруть участь у вирішенні соціальних проблем, допомагають покупцям зробити більш усвідомлений вибір. Все більше покупців шукали способи допомогти планеті та своїм сусідам по ній:

- У світі було на 30% більше запитів з різними варіантами слова sustainability (екологія), наприклад, environmental sustainability (екологічна стійкість) порівняно з минулим роком.

- Було удвічі (на 100%) більше запитів зі словами volunteer opportunities near __ (волонтерство поруч із __) порівняно з минулим роком.

- Було удвічі (на 100%) більше запитів зі словами donation centers near me (центр допомоги), наприклад, food donation centers near me (центр продовольчої допомоги поруч зі мною) порівняно з минулим роком.

Стаємо краще

Люди дають (і порушують) новорічні обіцянки щороку. Але аналіз пошукових тенденцій 2021 року показує, що багато хто з нас вносили невеликі, але значущі зміни у своє життя, щоб згодом стати кращими. І компанії допомагали нам цим шляхом. Так, хтось усвідомив, що здорові звички – це не тільки дієта та вправи:

- У світі було удвічі (на 100%) більше запитів зі словами sunscreen for face (сонцезахисний крем для обличчя) порівняно з минулим роком.

А хтось намагався навчатися різних навичок:

- У світі було на 50% більше запитів зі словами painting for beginners (малювання для початківців) порівняно з минулим роком.

Знову разом

Усім нам не вистачало особистих зустрічей та святкових урочистостей, тому можливість їх повернути не може не надихати. Повільно, але вірно люди почали повертатися до звичайного життя:

- У світі було на 70% більше запитів про games with friends (ігри з друзями) , наприклад, зі словами online games with friends (онлайн-ігри з друзями), в порівнянні з минулим роком.

- Було удвічі (на 100%) більше запитів зі словами special birthday wishes (особливі побажання на честь дня народження) порівняно з минулим.

Великі зміни

З розвитком гібридного робочого середовища гнучкість перестала бути просто однією з переваг. Тепер це потреба, без якої не досягти балансу між роботою та особистим життям. У зв'язку з цим люди по-новому подивилися на свої будинки і захотіли покращити їх: ●

- У світі було удвічі (на 100%) більше запитів зі словами yard landscaping ideas порівняно з минулим роком.

- Було у вісім разів (на 400%) більше запитів зі словами budget small bathroom (бюджетні ідеї для невеликих ванних кімнат) порівняно з минулим роком.

Дехто зваживися і на більш серйозні зміни:

- З квітня до червня у всьому світі було на 60% більше запитів зі словами how to write a resignation letter (як написати заяву про звільнення) порівняно з минулим роком.

- Було в три рази (на 200%) більше запитів зі словами calculator for home loan (іпотечний калькулятор) порівняно з періодом з серпня до жовтня минулого року.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також