Новим героєм рекламної кампанії Puma став семиразовий чемпіон Формули 1

Новим героєм міжнародної кампанії спортивного бренду Puma "Only See Great" («Бачити тільки найкраще») став семиразовий чемпіон Формули-1 Льюїс Хемілтон. Він розповів, що, у його розумінні, є справжнім досягненням у спорті та житті. Приводом для такої розмови стала пара гоночного взуття Puma Speedcat Pro Spectra, виготовлена спеціально для британця, повідомляє TradeMaster.UA.
Головне посилання «Only See Great» полягає в оптимізмі, надії та вірі в себе після одного з найважчих періодів за останні роки. У рамках проєкту Puma досліджує кар'єрний шлях своїх амбасадорів, які розмірковують про своє бачення успіху.
Ідея кампанії була натхненна легендарним музикантом, підприємцем та філантропом Jay-Z.
«Бути великим - значить бути людяним і допомагати всім довкола, залишити по собі слід в історії. До минулого року я не знав, якою буде моя спадщина. Я завжди думав, що мене пам'ятатимуть, як одного з найбільших гонщиків усіх часів. Чемпіонат — це круто, але якщо задуматися — що робити з цим далі? Я сподіваюся, що через 10 або 20 років, про мене пам'ятатимуть, як про людину, яка боролася за різноманітність і рівність, як у спорті, так і в усьому світі», — прокоментував Хемілтон.
Кампанія «Бачити найкраще» досліджує саму ідею досягнення величі, перешкоди на шляху до нього і як наше сприйняття успіху змінилося за останній рік.
«Мій брат — людина з обмеженими можливостями і щоразу, коли він падав, то завжди мовчки піднімався та йшов далі. І так раз за разом. Я беру приклад з нього — незалежно від того, як часто я спотикався, досягаю своєї кінцевої мети», — визнає Льюїс.
Читайте також: Puma представила колаборацію з командою Формули 1 Mercedes
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости производителей, пума, Ритейл, мировые производители, производство, льюис хэмилтон
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар