16 декабря 2021

Фешн-гігант Inditex Group відновлюється після пандемії

Фешн-гігант Inditex Group відновлюється після пандемії
1656

Іспанська група Inditex, що управляє брендами Zara, Oysho і Stradivarius, оголосила про зростання продажів на 10% у відношенні до 2019 року. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.

Ринок модного одягу та взуття поступово відновлюється після кризового періоду, викликаного пандемією та обмежувальними заходами у всьому світі. Продажі компаній, що лідирують у глобальному масштабі, Inditex Group і H&M, у 2021 році зростають і вперше перевищують показники докризового 2019 року.

Іспанська група Inditex, що управляє брендами Zara, Oysho і Stradivarius, оголосила про збільшення продажів на 10% по відношенню до 2019 року на тлі зростання онлайн-виручки. У шведській групі H&M повідомили, що продажі за третій квартал 2021 досягли докризового рівня, а відновлення продовжує набирати обертів.

Разом з тим, експерти вказують на те, що картину святкових розпродажів на ринку затьмарює кількість захворювань на основних ринках. На цьому тлі акції лідерів ринку знижуються на торгах.

«Основний короткостроковий ризик, який ми бачимо для Inditex - це подальші обмеження на роботу магазинів і зниження туристичних потоків через штам омікрон, особливо в Південній Європі», - прокоментував аналітик RBC Річард Чемберлен.

За оцінками експерта, сьогодні близько 15% продажів рітейлера формують магазини в торгових центрах, залежних від туризму. Разом з тим, Inditex продовжує вигравати в багатьох конкурентів за рахунок швидшої доставки одягу, що виробляється всередині країни.

Читайте також: Inditex закриє магазини Uterqüe й інтегрує бренд у Massimo Dutti

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также