Фешн-гігант Inditex Group відновлюється після пандемії

Іспанська група Inditex, що управляє брендами Zara, Oysho і Stradivarius, оголосила про зростання продажів на 10% у відношенні до 2019 року. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.
Ринок модного одягу та взуття поступово відновлюється після кризового періоду, викликаного пандемією та обмежувальними заходами у всьому світі. Продажі компаній, що лідирують у глобальному масштабі, Inditex Group і H&M, у 2021 році зростають і вперше перевищують показники докризового 2019 року.
Іспанська група Inditex, що управляє брендами Zara, Oysho і Stradivarius, оголосила про збільшення продажів на 10% по відношенню до 2019 року на тлі зростання онлайн-виручки. У шведській групі H&M повідомили, що продажі за третій квартал 2021 досягли докризового рівня, а відновлення продовжує набирати обертів.
Разом з тим, експерти вказують на те, що картину святкових розпродажів на ринку затьмарює кількість захворювань на основних ринках. На цьому тлі акції лідерів ринку знижуються на торгах.
«Основний короткостроковий ризик, який ми бачимо для Inditex - це подальші обмеження на роботу магазинів і зниження туристичних потоків через штам омікрон, особливо в Південній Європі», - прокоментував аналітик RBC Річард Чемберлен.
За оцінками експерта, сьогодні близько 15% продажів рітейлера формують магазини в торгових центрах, залежних від туризму. Разом з тим, Inditex продовжує вигравати в багатьох конкурентів за рахунок швидшої доставки одягу, що виробляється всередині країни.
Читайте також: Inditex закриє магазини Uterqüe й інтегрує бренд у Massimo Dutti
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости производителей, H&M, зара, Ритейл, мировые производители, производство
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар