21 декабря 2021

Нова концепція магазину Aldi сфокусована на свіжості

Нова концепція магазину Aldi сфокусована на свіжості
1367

Aldi запускає нову концепцію магазину в Бельгії, в якій пропозиція свіжих продуктів займає ще більшу роль, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESMMagazine.

Біля входу клієнти знаходять відповідний відділ свіжих продуктів. Тут представлені всі свіжі продукти: фрукти та овочі, свіже м’ясо, свіжа риба та охолоджені напівфабрикати, такі як готові салати, свіжі фруктові соки та інші готові страви та напої. Це найяскравіша інновація оновленої концепції магазину, яку дискаунтер запустив в Херенту і Жодуні.

Нова концепція вписується в еволюцію, яку Aldi переживає вже кілька років: рітейлер інвестує значні кошти у свіжі продукти, наприклад, додаючи власний асортимент фасованих м’ясних продуктів. «Люди частіше приходять до магазинів, щоб купити свіжі продукти. Тому ми пристосвуємо наш макет до потреб клієнтів, – пояснює директор з продажу Коен Піесенс. - Таким чином клієнти можуть відразу заповнити візок покупок тим, що знаходиться у верхній частині їхнього списку покупок».

До кінця цього року новий формат вже буде діяти приблизно в десяти магазинах Aldi.

Читайте також: Покупці Aldi негативно сприйняли новину про відкриття магазину без кас

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также

Лучшие компании

 

Личности

Блоги