Bottega Veneta зафарбувала вивіски на своїх магазинах в Італії

Люксовий бренд Bottega Veneta реалізувала проєкт Bottega for Botes, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
У рамках цієї ініціативи логотип бренду .було видалено з вітрин та полиць магазинів Bottega Veneta у Мілані, Римі та Венеції, з міських рекламних щитів, а також з інтернет-сайту та рекламних сторінок.
Натомість там з'явився напис Bottega for Bottegas, що супроводжує промокампанію інших історичних італійських брендів. Серед них — шоколад Gay-Odin з Неаполя з технікою, яка не змінювалася з 1800 року, оливкова олія Vanini з Комо, що традиційно виробляється сім'єю Ваніні понад 170 років, кустарна паста Martelli з Тоскани, рис Riso Pozzi, мило Sapone Saponificio Varesino, печиво Rossi та інші продукти, об'єднані словом bottega, що означає «лавка» в перекладі з італійської.
Крім того, друзям бренду та лояльним покупцям були відправлені подарункові коробки, в яких можна знайти товари фабрик, що беруть учсасть у проекті. Щоправда, реалізовувати їх на своїх майданчиках Bottega Veneta не планує: покупців перенаправлятимуть на веб-сайти кожного виробника.
Цей проєкт розрахований на тривалий термін: щороку представники компанії обиратимуть нових ремісників, щоб підтримати їхню працю та зробити її помітнішою.
Читайте також: Реклама Nike з пишною спортсменкою обурила французів
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар