28 грудня 2021

Mastercard повідомила про новий споживчий бум у США

Mastercard повідомила про новий споживчий бум у США
1474

Продажі в роздрібному секторі в США збільшилися в період святкових розпродажів  з 1 листопада по 24 грудня на 8,5%, випливає із матеріалів дослідження міжнародної платіжної системи Mastercard. Головним драйвером зростання стали онлайн-продажі, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.

«Це був сезон пожвавлення для роздрібної торгівлі, оскільки споживачі наповнювали свої кошики подарунками та гаджетами. За даними Mastercard SpendingPulseTM, продажі через інтернет зросли на 11,0% порівняно з аналогічним періодом минулого року», - прокоментували в прес-службі компанії.

Зазначається, що споживча активність зросла напередодні свят, при цьому ефект був посилений за рахунок розмов про проблеми з постачанням та можливий дефіцит товарів.

«Споживачі робили покупки протягом усього сезону, при цьому магазини одягу та універмаги демонстрували значне зростання, оскільки покупці прагнули показати себе з кращого боку», - прокоментував топ-менеджер Mastercard Стів Садове.

У компанії також підрахували, що у розширений святковий сезон, із 11 жовтня по 24 грудня, роздрібні продажі продемонстрували зростання на 8,6% щодо 2020 року. За вихідні з 26 по 28 листопада продажі зросли на 14,1% у річному порівнянні. Частка онлайн-каналів у загальній виручці рітейлерів збільшилася з 20,6 до 20,9%, хоча ще два роки тому цей показник оцінювався в 14,6%.

Читайте також: Forbes назвав найбільш збагатівших мільярдерів за 2021 рік

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також