Mastercard повідомила про новий споживчий бум у США

Продажі в роздрібному секторі в США збільшилися в період святкових розпродажів з 1 листопада по 24 грудня на 8,5%, випливає із матеріалів дослідження міжнародної платіжної системи Mastercard. Головним драйвером зростання стали онлайн-продажі, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
«Це був сезон пожвавлення для роздрібної торгівлі, оскільки споживачі наповнювали свої кошики подарунками та гаджетами. За даними Mastercard SpendingPulseTM, продажі через інтернет зросли на 11,0% порівняно з аналогічним періодом минулого року», - прокоментували в прес-службі компанії.
Зазначається, що споживча активність зросла напередодні свят, при цьому ефект був посилений за рахунок розмов про проблеми з постачанням та можливий дефіцит товарів.
«Споживачі робили покупки протягом усього сезону, при цьому магазини одягу та універмаги демонстрували значне зростання, оскільки покупці прагнули показати себе з кращого боку», - прокоментував топ-менеджер Mastercard Стів Садове.
У компанії також підрахували, що у розширений святковий сезон, із 11 жовтня по 24 грудня, роздрібні продажі продемонстрували зростання на 8,6% щодо 2020 року. За вихідні з 26 по 28 листопада продажі зросли на 14,1% у річному порівнянні. Частка онлайн-каналів у загальній виручці рітейлерів збільшилася з 20,6 до 20,9%, хоча ще два роки тому цей показник оцінювався в 14,6%.
Читайте також: Forbes назвав найбільш збагатівших мільярдерів за 2021 рік
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: потребительский бум, новости экономики, новости ритейла
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар