Іспанська LaLiga відкрила магазин на Amazon
Amazon розширює свій вплив на спортивному ринку. Сьогодні стало відомо про підписання інтернет-гігантом контракту з іспанською LaLiga – найсильнішим футбольним чемпіонатом у країні. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.
Згідно з підписаним договором, в інтернет-магазині буде представлена продукція тринадцяти клубів Іспанії. При цьому з головними грандами європейського футболу – «Барселоною», мадридськими «Реалом» та «Атлетіко» та деякими іншими клубами домовитися наразі не вдалося.
«Для Ла Ліги дуже важливо запропонувати клубам Прімери та Сегунди всі можливі інструменти, щоб наблизити лігу до вболівальників у всьому світі», – прокоментував виконавчий директор LaLiga Оскара Мейо, зазначивши, що ліга має намір продовжити стратегію інтернаціоналізації.
У свою чергу, в Amazon відзначили, що угода дозволить LaLiga розширити свою присутність на міжнародному рівні та наблизити фанатів до іспанських клубів, незалежно від їхньої локації. Нині асортимент представлених у магазині товарів налічує близько 1,6 тисячі товарних найменувань. У керівництві LaLiga обіцяють, що колекції постійно поповнюватимуть.
В останні роки Amazon значно зміцнив свої позиції на ринку футболу в Європі. Загальна кількість передплатників на стримінгову платформу Amazon Prime перевищила 200 млн. людей. Зокрема, у Великій Британії рекордне зростання кількості передплатників Amazon Prime було забезпечене в рік підключення до сервісу трансляцій Прем'єр-Ліги.
Читайте також: Клієнти Amazon втрачають інтерес до Alexa, турбуючись про конфіденційність
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости ритейла, амазон, Ритейл, что нового в ритейле Украины, ла лига
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар