06 січня 2022

За допомогою нової системи Nike вибере покупців, які зможуть придбати ексклюзивні кросівки

За допомогою нової системи Nike вибере покупців, які зможуть придбати ексклюзивні кросівки
1398

Ті, хто хоче відтепер купувати ексклюзивні кросівки Nike, оцінюватимуться за «балом лояльності». Новий алгоритм, розроблений спортивним гігантом, розраховує ступінь прихильності покупців до продукту на основі їхньої лояльності, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.

Наприклад, щоб отримати можливість замовити найзатребуваніші нові кросівки, алгоритм перевірятиме, наскільки люди стежать за прямими трансляціями бренду та наскільки активно вони взаємодіють із брендом.

Нові кросівки обмеженої серії, які Nike зазвичай випускає через свою програму Snkrs, є затребуваним товаром. Але це означає, що існує безліч перекупників, часто автоматизованих ботів, які купують взуття, а потім продають його за набагато вищою ціною.

Це явище, зване «скальпінг», викликає масу негативу у споживачів. Звичайним покупцям рідко вдається отримати пару. За допомогою нової бальної системи Nike хоче повернути "владу" шанувальникам бренду.

Бренд кросівок навіть має намір надавати додатковий контент, щоб дати споживачам шанс підвищити свій показник лояльності: у новому приміщенні своєї цифрової студії в Нью-Йорку Nike проводитиме щотижневі прямі трансляції.

Вперше нову систему було випробувано минулого місяця, коли покупцям було запропоновано купити нові кросівки Jordan.

Для реалізації нової програми Nike придбала кілька компаній з обробки даних, включаючи ту, що дозволяє підраховувати бали: технологія об’єднує різні потоки даних у значні висновки в режимі реального часу.

Читайте також: Nike придбала виробника віртуальних кросівок RTFKT

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також