Farfetch виходить на ринок косметики

Компанія Farfetch Limited придбала велику мультибрендову платформу з продажу косметичної продукції класу люкс Violet Grey, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.
З моменту свого запуску Violet Grey стала відомим онлайн-продавцем косметики, а також стартовим майданчиком для багатьох знакових світових beauty-брендів. Придбання відбувається напередодні запуску розділу Beauty на платформі Farfetch, який запланований наприкінці цього року.
Угода з Violet Grey вплине на асортимент, який стане доступним на Farfetch, і сприятиме розширенню глобальної клієнтської бази платформи. VioletGrey, у свою чергу, зможе використати досвід Farfetch Platform Solutions у галузі технологій, глобальної логістики й операцій, при цьому продовжуючи розвивати свій вебсайт VioletGrey.com та роздрібний магазин у Лос-Анджелесі.
Розділ Beauty на Farfetch, який буде запущений наприкінці цього року, запропонує аудиторії міленіалів та покоління Z нові можливості пошуку та купівлі косметики. Він дозволить покупцям отримати доступ до знань та досвіду численних експертів у галузі краси, включаючи саме ком'юніті Violet Grey.
«Наша мета для розділу Beauty — запропонувати покупцям різного віку, раси, культури та статі найширшу у світі добірку кращих товарів, представлених лише на Farfetch, — коментує Стефані Фейр, директор з роботи з клієнтами компанії Farfetch. — Ми зможемо показати нашим клієнтам захоплюючий перетин моди та краси, використовуючи інноваційні можливості. Farfetch об'єднає нішеві та світові бренди та створить середовище, яке надасть споживачам красу в її різноманітті та запропонує безліч експертних думок».
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости ритейла, продажа косметики, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар