Versace відкриє 100 магазинів по всьому світу
Компанія Capri Holding, що управляє брендами Jimmy Choo, Versace та Michael Kors, представила фінансовий звіт за 2021 рік. Виручка холдингу зросла на 24% і склала 1,6 млрд доларів, а чистий прибуток збільшився на 80%, до 322 млн доларів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Продажі Versace за звітний період додали 29%, а операційний прибуток виріс майже удвічі. У той же час, виручка Jimmy Choo продемонструвала зростання на 47%, а прибуток склав 16 млн. доларів проти збитку в розмірі 8 млн. роком раніше. Продажі Michael Kors зросли на 20%, а прибуток – до 335 млн доларів.
"Успіх Capri багато в чому був досягнутий на тлі високих споживчих витрат, коли покупці прагнули побалувати себе розкішним одягом, аксесуарами та взуттям у святковий період", - прокоментував керуючий директор GlobalData Ніл Сондерс, зазначивши, що від тенденції повернення до нормального життя виграли всі бренди у портфелі холдингу.
На тлі успішного року компанія оголосила про плани збільшення кількості магазинів під брендом Versace з поточних 112 до 200 об'єктів. Крім того, було заявлено про підвищення цін на продукцію італійського бренду.
Слабкою ланкою в портфелі Capri залишається придбаний у 2018 році за 2 млрд. доларів бренд Michael Kors. Експерти вважають, що бренду необхідно докласти більших зусиль, щоб виробити чітке позиціонування. Результати з продажу продукції марки минулого кварталу аналітики назвали дещо розчаровуючими. У своїй презентації Capri заявила, що у бізнес Michael Kors буде додатково інвестовано до 500 мільйонів доларів.
Читайте також: Несмотря на падение оборота на 66%, Versace превзошла прогнозы аналитиков
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости ритейла, версаче, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар