03 лютого 2022

Китай приваблює світові бренди класу люкс

Китай приваблює світові бренди класу люкс
1445

Світові бренди класу люкс продовжують активно розвиватися на китайському ринку, незважаючи на обмеження та перехід споживачів у онлайн-канали. Мільйони платоспроможних китайських споживачів, які раніше займалися шопінгом в Італії та Франції, сьогодні змушені робити покупки всередині країни, що робить ринок привабливішим для розвитку міжнародних марок. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.

Ціни на предмети розкоші у Піднебесній традиційно вищі, ніж за кордоном, але за умов пандемії споживачі готові переплачувати та витрачати десятки тисяч доларів на продукцію люксових будинків моди.

Лідерами з продажу предметів розкоші є універмаг SKP у Пекіні з оборотом 3,73 млрд доларів на рік, Guanggu World City в Ухані (20,8 млрд доларів) та Beijing China World Mall (20,2 млрд). Більшість найпопулярніших моллів розташовані також у Шанхаї, Ханчжоу, Нанкіні та Шеньчжені.

За оцінками експертів, пекінський SKP у 2021 році випередив з продажу Harrods і зайняв перше місце у світі з виручки серед універмагів. Відвідуваність торговельного центру зросла на 15% і досягла 15 млн. осіб на рік. Магазин також займає перше місце у світі за виторгом з 1 кв.м торгової площі.

Міжнародні люксові бренди прагнуть відкрити свої магазини у найбільших торгових центрах Китаю. Так, на SKP за останні роки припало 38% прем'єр світових брендів у країні. Універмаг поєднує люксові моностори брендів першої величини, а також десятки брендів модних дизайнерів. Експерти зазначають, що провідні будинки моди також надають індивідуальні продукти та ексклюзивні пропозиції спеціально для покупців провідних китайських торгових центрів.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також