Китай приваблює світові бренди класу люкс

Світові бренди класу люкс продовжують активно розвиватися на китайському ринку, незважаючи на обмеження та перехід споживачів у онлайн-канали. Мільйони платоспроможних китайських споживачів, які раніше займалися шопінгом в Італії та Франції, сьогодні змушені робити покупки всередині країни, що робить ринок привабливішим для розвитку міжнародних марок. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.
Ціни на предмети розкоші у Піднебесній традиційно вищі, ніж за кордоном, але за умов пандемії споживачі готові переплачувати та витрачати десятки тисяч доларів на продукцію люксових будинків моди.
Лідерами з продажу предметів розкоші є універмаг SKP у Пекіні з оборотом 3,73 млрд доларів на рік, Guanggu World City в Ухані (20,8 млрд доларів) та Beijing China World Mall (20,2 млрд). Більшість найпопулярніших моллів розташовані також у Шанхаї, Ханчжоу, Нанкіні та Шеньчжені.
За оцінками експертів, пекінський SKP у 2021 році випередив з продажу Harrods і зайняв перше місце у світі з виручки серед універмагів. Відвідуваність торговельного центру зросла на 15% і досягла 15 млн. осіб на рік. Магазин також займає перше місце у світі за виторгом з 1 кв.м торгової площі.
Міжнародні люксові бренди прагнуть відкрити свої магазини у найбільших торгових центрах Китаю. Так, на SKP за останні роки припало 38% прем'єр світових брендів у країні. Універмаг поєднує люксові моностори брендів першої величини, а також десятки брендів модних дизайнерів. Експерти зазначають, що провідні будинки моди також надають індивідуальні продукти та ексклюзивні пропозиції спеціально для покупців провідних китайських торгових центрів.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар