09 лютого 2022

Половина європейських споживачів споживає більше м’ясних альтернатив з початку пандемії

Половина європейських споживачів споживає більше м’ясних альтернатив з початку пандемії
1425

50% європейських споживачів споживає більше м’ясних альтернативних продуктів з початку пандемії COVID-19, тоді як 80% змінили спосіб споживання м’яса та/або м’ясних альтернатив, показало нове дослідження Amcor. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Дослідження охопило 1000 покупців у Великобританії, Німеччині, Франції, Італії та Нідерландах, виявило зростання рівня обізнаності про походження їжі та її інгредієнти.

Згідно з дослідженням, у Великобританії відбувся найбільший відхід від м’яса: 12% вказали, що вони перестали вживати м’ясо з початку пандемії. Такі компанії, як Beyond Meat і Impossible Foods, були одними з головних бенефіціарів від переходу до альтернатив м’ясу.

«Дослідження показує, що є дві причини, які виділяються: занепокоєння щодо благополуччя тварин і бажання включити більше овочів у свій раціон», – прокоментувала Розалія Розалінова, старший менеджер з маркетингу Amcor Flexibles.

Також з’ясувалося, що п’ята частина споживачів тепер вимагає більш детальної інформації про продукти на упаковці харчових продуктів, тоді як 95% кажуть, що хочуть мати можливість зрозуміти деталі того, що вони споживають.

Попередній звіт Amcor за 2020 рік, It's A Wrap, показав, що близько 72% європейських споживачів були готові платити на 5% більше за харчові продукти в екологічно чистій упаковці.

Згідно з останнім дослідженням, серед тих, хто споживає альтернативні м’ясні продукти, цей показник зріс до 75%.

«Очікується, що європейський ринок альтернатив м’ясу зросте на 28,67% у 2020–2027 роках, – сказала Розалінова. - Хоча пандемія зазнала деяких змін у ставленні споживачів до м’яса та м’ясних альтернатив, ставлення до екологічності залишилося в основному незмінним, і споживачі все ще готові платити більше за бренди, які можуть продемонструвати стійкість їхньої упаковки.

Бренди повинні звернути увагу на ці висновки, оскільки вони підкреслюють зростаючий зсув до більш екологічно свідомих споживачів, які доповнюють своє скорочене споживання м’яса більшою обізнаністю з упаковкою та етикетками».

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також