18 лютого 2022

Тайська Central Group подвоїть кількість універмагів у Європі після поглинання Selfridges

Тайська Central Group подвоїть кількість універмагів у Європі після поглинання Selfridges
1629

Тайський конгломерат Central Group може подвоїти свою присутність на європейських ринках після закриття угоди щодо придбання британського гіганта Selfridges Group, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.

"Європа є місцем походження брендів класу люкс, а європейські міста - одні з найпопулярніших напрямків для туристів з усього світу", - прокоментував гендиректор Central Group Тос Чіратіват, зазначивши, що висококласні флагманські універмаги і сьогодні залишаються "важливими орієнтирами" у мегаполісах.

Про плани купівлі Selfridges тайська група заявила в грудні 2021 року. За експертними оцінками, сума угоди може становити близько 5,4 млрд доларів.

Компанія Selfridges, що налічує більше ста років історії, залишається одним із флагманів у сегменті люксових універмагів у Великобританії, а розташований на Oxford street магазин вважається одним з найкращих у світі. У 2020 році рітейлер втратив близько 40% виручки через обмеження та отримав збитки у розмірі понад 150 млн доларів.

У рамках угоди Central Group придбає 18 універмагів Selfridges і збільшить кількість своїх магазинів на території Європи до 39. У компанії обіцяють, що поглинання забезпечить легендарному бренду "світле майбутнє на найближчі 100 років".

Конгломерат не виключає нових поглинань на перспективному європейському ринку. У компанії позитивно оцінюють майбутнє універмагів та зазначають, що Central Group залишається відкритою для можливостей (по поглинанням), що відповідають стратегії та баченню в майбутньому.

Central Group веде свою історію з 1947 року, а відкриття першого універмагу компанії відбулося у 1956 році. Сьогодні під управлінням компанії знаходиться близько 60 великоформатних торгових об'єктів у Таїланді, а також супермаркети та магазини повсякденного попиту на азіатських ринках. Міжнародну експансію Central Group веде з 2011 року, коли було придбано італійську мережу Rinascente. У наступні роки компанія закріпилася також у Швейцарії, Німеччині та Данії. Сумарний дохід компанії до 2024 року, ймовірно, зросте на 40% і складе 7,9 млрд. доларів.

Очікується, що угода купівлі Selfridges також дозволить тайській групі реалізувати стратегію омніканальності щодо об'єднання фізичних магазинів та онлайн-каналів продажів. За п'ять років компанія планує інвестувати у розвиток напряму e-commerce понад 3 млрд. доларів.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також