Nestle попередила про зростання цін на свою продукцію

Виробник продуктів харчування Nestle попередив про зростання цін на свою продукцію через підвищення вартості виробництва. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ВВС.
Nestle вже підняла ціни на 3,1% у четвертому кварталі 2021 року, щоб компенсувати зростання операційних витрат. Представники компанії прогнозують, що у 2022 році ціни ще зростуть.
Раніше низка рітейлерів заявила, що змушена зменшувати розміри упаковок для збереження цін. Так, обсяг солодощів, кави, молочних продуктів, макаронних виробів зменшується на 5-50 г, а пиво вже продається у банках по 0,43 л.
Таким чином, виробники скорочують свої витрати, сподіваючись при цьому не відлякати покупців.
Читайте також: Nestle інвестувала в стартап з виробництва веганських курячих крилець
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости производителей, нестле, Ритейл, мировые производители, производство
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар