Next запускає новий бренд жіночого одягу

Британський рітейлер Next поповнив свій портфель новим власним брендом жіночого одягу Friends Like These. Як розповіли в компанії, марка призначена для жінок, що «розбираються в моді» віком від 25 до 50 років. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.
Асортимент буде включати сукні міді та максі, спідниці, кардигани, джинси, топи. Розміри варіюються від 8 до 20 і розширюватимуться зі зростанням бренду. Асортимент Friends Like These буде доступний виключно на веб-сайті Next.
Роздрібні ціни становитимуть від 14 фунтів за сукні з джерсі до 70 фунтів за верхній одяг. Ціни на основний асортименти суконь варіюються від 28 до 45 фунтів стерлінгів.
Для бренду Friends Like These було найнято нову команду з дизайну та закупівель, а деякі члени команди перейшли зі штату Lipsy — бренду, придбаного Next у 2008 році за 17,4 млн фунтів стерлінгів. PR-напрямком нової марки, включаючи всю діяльність у ЗМІ, взаємодію з впливовими особами та заходи, також займеться команда Lipsy.
Раніше минулого місяця, в рамках розширення косметичного бізнесу, Next також запустив новий бренд вегетаріанської косметики Woah. У лютому 2021 року команда Next та Lipsy запустила власну марку жіночого одягу Love & Roses.
Читайте також: Next відкриє спільне підприємство з Gap у Великобританії
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости производителей, некст, Ритейл, мировые производители, производство
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар