22 лютого 2022

Next запускає новий бренд жіночого одягу

Next запускає новий бренд жіночого одягу
1468

Британський рітейлер Next поповнив свій портфель новим власним брендом жіночого одягу Friends Like These. Як розповіли в компанії, марка призначена для жінок, що «розбираються в моді» віком від 25 до 50 років. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.

Асортимент буде включати сукні міді та максі, спідниці, кардигани, джинси, топи. Розміри варіюються від 8 до 20 і розширюватимуться зі зростанням бренду. Асортимент Friends Like These буде доступний виключно на веб-сайті Next.

Роздрібні ціни становитимуть від 14 фунтів за сукні з джерсі до 70 фунтів за верхній одяг. Ціни на основний асортименти суконь варіюються від 28 до 45 фунтів стерлінгів.

Для бренду Friends Like These було найнято нову команду з дизайну та закупівель, а деякі члени команди перейшли зі штату Lipsy — бренду, придбаного Next у 2008 році за 17,4 млн фунтів стерлінгів. PR-напрямком нової марки, включаючи всю діяльність у ЗМІ, взаємодію з впливовими особами та заходи, також займеться команда Lipsy.

Раніше минулого місяця, в рамках розширення косметичного бізнесу, Next також запустив новий бренд вегетаріанської косметики Woah. У лютому 2021 року команда Next та Lipsy запустила власну марку жіночого одягу Love & Roses.

Читайте також: Next відкриє спільне підприємство з Gap у Великобританії

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також