23 лютого 2022

Boohoo розмістила рекламні щити у метавсесвіті

Boohoo розмістила рекламні щити у метавсесвіті
1285

Британський рітейлер Boohoo придбав два рекламні щити у метавсесвіті на платформі Roblox напередодні цифрового Тижня моди. Для запуску маркетингової кампанії він об'єднався з Періс Хілтон, розмістивши рекламу перед входом до її віртуального простору Paris World, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.

Цифрові білборди розроблені у співпраці з компанією MilkMoney, що спеціалізується на розміщенні зовнішньої реклами.

«Рекламні щити – це частина нашого повсякденного життя, і в метавсесвіті це не повинно бути винятком, – коментує співпрацю Періс Хілтон. — Здорово запускати першу нашу рекламну кампанію з Boohoo — брендом, який я завжди любила».

Тиждень моди пройде на «острові» Paris World на Roblox — популярному віртуальному світі Періс Хілтон із щоденними оновленнями, програмами та щотижневими подіями. У просторі можна гуляти, кататися на віртуальних яхтах чи спортивних автомобілях, вивчати віртуальні копії особняка зірки у Беверлі-Хіллз та будинки для її собак.

Цифровий захід буде відкритий для публіки, шанувальники та потенційні клієнти можуть отримати доступ до VIP-показу за участю Хілтон, провідних дизайнерів, знаменитостей, а також дизайнерів Roblox.

Читайте також: Victoria's Secret відкриє магазин нижньої білизни у метавсесвіті

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також