Boohoo розмістила рекламні щити у метавсесвіті

Британський рітейлер Boohoo придбав два рекламні щити у метавсесвіті на платформі Roblox напередодні цифрового Тижня моди. Для запуску маркетингової кампанії він об'єднався з Періс Хілтон, розмістивши рекламу перед входом до її віртуального простору Paris World, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.
Цифрові білборди розроблені у співпраці з компанією MilkMoney, що спеціалізується на розміщенні зовнішньої реклами.
«Рекламні щити – це частина нашого повсякденного життя, і в метавсесвіті це не повинно бути винятком, – коментує співпрацю Періс Хілтон. — Здорово запускати першу нашу рекламну кампанію з Boohoo — брендом, який я завжди любила».
Тиждень моди пройде на «острові» Paris World на Roblox — популярному віртуальному світі Періс Хілтон із щоденними оновленнями, програмами та щотижневими подіями. У просторі можна гуляти, кататися на віртуальних яхтах чи спортивних автомобілях, вивчати віртуальні копії особняка зірки у Беверлі-Хіллз та будинки для її собак.
Цифровий захід буде відкритий для публіки, шанувальники та потенційні клієнти можуть отримати доступ до VIP-показу за участю Хілтон, провідних дизайнерів, знаменитостей, а також дизайнерів Roblox.
Читайте також: Victoria's Secret відкриє магазин нижньої білизни у метавсесвіті
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости ритейла, буху, Ритейл, что нового в ритейле Украины, метавселенная, пэрис хилтон, роблокс, неделя моды
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар