31 березня 2022

Глобальний ринок спортивних товарів зросте на 25% до 2025 року

Глобальний ринок спортивних товарів зросте на 25% до 2025 року
1947

До 2025 року світовий ринок спортивних товарів збільшиться на 25% до 551 млрд. доларів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на дослідження GlobalData.

Підвищений попит на спортивний одяг, як і на комфортний, продовжує зростати, незважаючи на відміну ряду пандемійних обмежень. За статистикою, двоє з п'яти осіб продовжують працювати з дому, що сприяє підтримці нового способу життя та збереженню нових споживчих звичок. 55% учасників дослідження GlobalData заявили, що вони, як і раніше, носять спортивний одяг не лише для занять спортом.

«Тепер, коли збережеться гібридний формат роботи, люди захочуть як і раніше вдягатися недбало та тренуватися в ті дні, коли вони не відвідують офіс, — коментує Луіза Дегліз-Фавр, аналітик одягу в GlobalData. — Щодо роботи в офісі, ми очікуємо, що вона теж стане невимушеною. Так, стануть популярнішими кросівки та толстовка під блейзером. Все це допоможе ринку спортивного одягу вирости на вражаючі 25,1% до 551 млрд доларів у період з 2021 по 2025 рік».

Зростання сектора підтримуватиме не лише популярністю багатофункціональних, зручних предметів гардеробу, що підходять як для носіння вдома, так і для громадських місць. Важливе значення приділяється й технічному спортивному одязі, який використовується виключно для занять спортом, — споживачі продовжать приділяти підвищену увагу своєму здоров'ю та фізичній формі, а командні види спорту мають провести свій перший повний рік без збоїв через пандемію.

Прогноз GlobalData перевищує цифри, раніше опубліковані McKinsey, яке передбачило зростання категорії до 400 млрд доларів протягом наступних трьох років.

Фінансові показники великих виробників спортивного одягу свідчать про зростання сектора. Nike завершила останній квартал з виручкою в 10,9 млрд доларів, збільшившись на 5% і перевершивши очікування Уолл-стріт. Adidas також підвищила свої результати, заробивши минулого фінансового року 23 млрд доларів. Збільшує продажі й компанія Under Armour, яка зафіксувала зростання на 8% рік до року до 1,5 млрд доларів минулого кварталу.

Читайте також: Пандемія стимулює інтернет-продажі люксу в Китаї

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також