Пандемія стимулює інтернет-продажі люксу в Китаї

Перший карантин у Китаї, запроваджений через поширення COVID-19 у 2020 році, став стимулюючим фактором для розвитку таких майданчиків як Luxury Pavilion Tmall – підрозділа сайту онлайн-торгівлі Tmall, що спеціалізується на люксових товарах. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Business of Fashion.
Аналітики вважають, що нова хвиля пандемії, яка спровокувала черговий великий локдаун у Шанхаї, принесе додатковий виток розвитку інтернет-продажу люксів. Автори статті в Business of Fashion згадують, що у 2014 році, коли Burberry став першим дорогим брендом на платформі, сама ідея розміщення на китайському торговому сайті «викликала огиду» у більшості топових гравців ринку розкоші.
Тим часом сьогодні майже 200 світових марок відкрили свої магазини в Luxury Pavilion Tmall, який був запущений близько п'яти років тому. Прагнення люксових брендів приєднатися до найбільшої в Китаї платформи електронної комерції загострилося на початку 2020 року, в тому ж році в «люксовому павільйоні» відкривався в середньому один новий магазин на тиждень, і тепер представлені такі бренди, як Cartier, Gucci, Prada, Armani та Hermès.
Власник платформи Alibaba Group зазвичай не розкриває темпи зростання Luxury Pavilion Tmall, але на початку минулого року було заявлено, що квартальний продаж підрозділу зріс більш ніж удвічі, збільшившись на 159% порівняно з попереднім роком, засвідчивши, що актуальність онлайн-продажів предметів розкоші у Китаї не слабшає. За словами менеджменту платформи, лідируючою категорією стали годинники: вони обігнали категорію сумок і стали популярними навіть серед покупців з «небагатих» районів.
«Годинник Vacheron Constantin стає все більш частим явищем», — зазначають представники компанії. По мірі того, як хвиля штаму «омікрон» згасає в основній частині світу, його запізніле поширення в Китаї робить фізичну роздрібну торгівлю та заходи знову скрутними. При цьому деякі аналітики побоюються, що відсутність «живих» емоцій та загальна невизначеність можуть, навпаки, загальмувати продаж дорогих товарів.
У відповідь на це онлайн-продавці розкоші пропонують своїм клієнтам ексклюзивні можливості, наприклад, відвідування закулісся виставки Dior у Шанхаї, вечері та майстер-класи, а також прямі ефіри, віртуальні експозиції, персональні відеопрезентації товарів та інші враження.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар