12 квітня 2022

Російські блогери втратили до 80% доходу за останній місяць

Російські блогери втратили до 80% доходу за останній місяць
1265

Російські блогери, що розміщували контент в Instagram, Facebook (обидві соцмережі були заборонені на росії), YouTube, Twitch і TikTok, втратили до 80% свого доходу за останній місяць. Після блокування або обмежень роботи соцмайданчиків їм вдалося перевести з собою на інші ресурси не більше 10% підписників, повідомляє TradeMaster.UA.

TikTok обмежив роботу на росії, а YouTube та Twitch відключили монетизацію для громадян рф. Разом із відпливом аудиторії із майданчиків відбулося й скорочення кількості рекламодавців. Крім того, багато брендів поставили на паузу маркетингову діяльність, тому інфлюєнсери втратили частину контрактів та на інших майданчиках. Втрати рекламодавців відбулися й у вигляді великих зарубіжних брендів.

За оцінками агентства 2L, втрати блогерів сягають 80%. У B&C Agency підрахували, що скорочення досягло 30-60%. Засновник агентства PR Perfect Крістіна Петрова стверджує, що зараз складно знайти блогера, який не втратив хоча б половину свого заробітку у будь-яких соціальних мережах.

За даними Brand Analytics, Instagram втратив майже половину (48%) російських авторів, а Facebook – 21%. Активність користувачів із рф падає не лише на заблокованих платформах — значні втрати зазнав YouTube. Більшість інфлюєнсерів стали мігрувати на нові майданчики. Наприклад, багато Instagram-блогерів завели сторінки у ВКонтакті або канали в Telegram. Однак слідом за ними перейшли далеко не всі передплатники

Багато користувачів не готові встановлювати програми для одного або двох улюблених авторів. Вони переключаться на блогерів зі схожими публікаціями, які підуть на зручніші для них майданчики. Нових шанувальників інфлюєнсери зможуть завоювати ще не скоро, як і повернутися до колишнього рівня доходу — більшість компаній скорочують витрати на просування, які становили левову частку заробітку блогерів, зазначили експерти.

За даними блогерських агентств, 39% аудиторії блогерів сумують від нестачі контенту інфлюєнсерів. За останній місяць серед користувачів соцмереж та месенджерів за блогерами та інфлюєнсерами стежили 60% респондентів.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також