Baskin-Robbins провела перший за 15 років ребрендинг

Американська мережа магазинів морозива та спеціалізованих кондитерських Baskin-Robbins оголосила про ребрендінг: компанія оновила логотип, упаковку та форму співробітників, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на CNN.
Компанія повертається до фірмових кольорів — поєднання коричневого та рожевого та більш «дорослого» шрифту. Раніше в логотипі використовували рожевий та блакитний кольори, а напис BR був зроблений «дитячим» шрифтом.
Також компанія вперше за всю історію запустила продаж брендованих непродовольчих товарів — одягу, панамок, велосипедів та скейтбордів у спеціальному онлайн-магазині з 18 квітня.
За словами президента компанії Джейсона Маседи, мета Baskin-Robbins – залучити «нове покоління любителів морозива».
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости ритейла, баскин-роббинс, Ритейл, что нового в ритейле Украины, мороженое баскин-робинс
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар