12 квітня 2022

Baskin-Robbins провела перший за 15 років ребрендинг

Baskin-Robbins провела перший за 15 років ребрендинг
1298

Американська мережа магазинів морозива та спеціалізованих кондитерських Baskin-Robbins оголосила про ребрендінг: компанія оновила логотип, упаковку та форму співробітників, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на CNN.

Компанія повертається до фірмових кольорів — поєднання коричневого та рожевого та більш «дорослого» шрифту. Раніше в логотипі використовували рожевий та блакитний кольори, а напис BR був зроблений «дитячим» шрифтом.

Також компанія вперше за всю історію запустила продаж брендованих непродовольчих товарів — одягу, панамок, велосипедів та скейтбордів у спеціальному онлайн-магазині з 18 квітня.

За словами президента компанії Джейсона Маседи, мета Baskin-Robbins – залучити «нове покоління любителів морозива».

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також