09 травня 2022

Експерти оцінили вартість бренду Amazon у $350,3 млрд

Експерти оцінили вартість бренду Amazon у $350,3 млрд
949

Amazon знову зберіг звання найдорожчого роздрібного бренду у світі. За рік його вартість зросла на 38%, до 350,3 млрд. доларів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на дослідження Brand Finance Retail.

«Компанія активно розвиває наскрізний ланцюжок поставок і нарощує власний парк вантажівок і літаків у багатьох юрисдикціях. Це дозволяє Amazon виконувати основну обіцянку своїм клієнтам: ефективно доставляти товари споживачам. За 2020 та 2021 роки компанія інвестувала близько 80 млрд доларів у свій логістичний підрозділ. За попередні п'ять років сума становила 58 млрд доларів», - вказують автори дослідження.

На другому місці рейтингу – Walmart, вартість бренду зросла на 20%, до 111,9 млрд доларів, на третьому – Home Depot, його ціна зросла на 6%, до 56,3 млрд доларів. У звіті Brand Finance Retail 100 2022 наголошується, що американські й європейські роздрібні бренди лідирують за темпами відновлення після пандемії. «Роздрібні бренди по всьому світу адаптувалися до моделей покупок і продажів, що швидко змінюються, що призвело до неймовірного зростання їхньої вартості. Сектор вирішив проблему за рахунок інновацій у сфері логістики та технологій», - коментує результати керуючий директор Brand Finance Річард Хей.

Burlington є найшвидше зростаючим роздрібним брендом у світі: його вартість зросла на 80%, до 2,6 млрд доларів. Аналітики підкреслили, що продажі компанії цього року значно перевищили рівень 2021 року, адже Burlington бере приклад із гігантів роздрібної торгівлі з низькими цінами, підвищуючи ефективність продажу та оборотність запасів за рахунок збільшення кількості магазинів на цільових ринках. А експерти із мережі дисконтних універмагів Ross Stores, яких найняв ритейлер, очолили цю трансформацію.

Експерти виділили ще один бренд, вартість якого зросла на 37%, до 28,3 млрд доларів, - Target. У топ-10 американський ритейлер за рік піднявся на три позиції та посів восьме місце. Компанія досягла значного зростання продажів під час пандемії: покупці вважали за краще звести до мінімуму походи за покупками, тут і стали в нагоді універсальні магазини Target. «Бренд вклав значні кошти в розвиток своїх власних торгових марок та партнерів з ланцюжка поставок і збільшив асортимент продуктів. Target також заявив про свою мету стати "найпростішим місцем для покупок в Америці", - пояснюється в огляді.

Японська роздрібна мережа 7-Eleven завершила угоду щодо купівлі магазинів крокової доступності Speedway за 21 млрд доларів. Speedway має понад 3800 магазинів у Сполучених Штатах, і тепер у Північній Америці загальна кількість магазинів крокової доступності 7-Eleven становить приблизно 14 000. Результат трансформації - вартість бренду зросла на 50%, до 13,7 млрд доларів. Компанія піднялася у рейтингу з 16 на 20 місце.

З нової реальності отримала вигоду й Leroy Merlin. Компанія відреагувала на попит, оскільки споживачі витрачали більше грошей на товари для дому і менше на подорожі. З 48-ї позиції рейтингу французький ритейлер злетів на 41-шу, вартість його бренду зросла на 50%, до 5,8 млрд. доларів.

Канадський магазин товарів першої необхідності Circle K (ціна бренду зросла на 52%, до 9,0 млрд доларів) також процвітав під час пандемії. Три роки тому оператор міні-маркетів Alimentation Couche-Tard розпочав глобальний проект із перекладу своїх брендів під майстер-бренд Circle K. Стратегія стала сміливим, дорогим та дуже ефективним рішенням. З 2020 року вартість бренду Circle K зросла на 3,5 млрд. доларів. На сьогодні компанія посідає 25-е місце у рейтингу Brand Finance Retail 100 2022. За рік вона зуміла піднятися на 8 позицій. "Ребрендинг включав перегляд ліцензійних угод, нові банери та заходи щодо підвищення впізнаваності бренду у фізичних магазинах та на заправних станціях, а також зміна кольору логотипу бренду", - зазначають автори дослідження.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також