18 травня 2022

На росії з'являться аналоги Pepsi, Mirinda та 7Up

На росії з
1198

Компанія PepsiCo готується розпочати постачання продукції під новими локальними брендами, розробленими спеціально для продажу на росії. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls і джерела на ринку.

Передбачається, що відвантаження нових лимонадів у торгівельні мережі розпочнеться вже на початку червня 2022 року. Спочатку передбачалося, що замість Pepsi-Cola та Mirinda будуть вироблятися та продаватися напої зі схожими смаками під брендами New Cola та Fruitz. Але зрештою від цих концепцій було вирішено відмовитися.

У PepsiCo вирішили виробляти газовані напої зі смаком апельсина та лимона з лаймом під брендом «російський дар», який раніше був закріплений за квасом. Одночасно готується випуск напоїв під оригінальними брендами, назва яких поки що не розкривається.

Найближчим часом компанія готується запустити розлив напоїв на своїх виробничих потужностях. Офіційно в березні цього року PepsiCo оголосила про зупинення операційної діяльності на росії та виведення з ринку своїх ключових брендів - Pepsi, Mirinda та 7Up. Разом з тим, компанія не планує повністю залишати країну-агресорку та готується розширювати представлений асортимент.

Читайте також: У першому кварталі PepsiCo збільшила виручку сильніше за прогнози

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також