Lidl подолала бар'єр продажів у 100 мільярдів євро

Дисконтна мережа Lidl вперше перевищила позначку в 100 мільярдів євро, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Це важлива віха для Lidl: згідно з даними, опублікованими материнською компанією Schwarz Gruppe, у 2021-2022 фінансовому році ритейлер заробив 100,8 млрд євро. Це свідчить про зростання в 4,7%. Збільшення товарообігу частково пов’язане з відкриттям 300 нових магазинів.
Вся Schwarz Gruppe зафіксувала сильні результати: оборот зріс зі 125,3 млрд євро до 133,6 млрд євро. Мережа гіпермаркетів Kaufland збільшила оборот на 7,4% до 27,3 млрд євро. Загальний онлайн-обіг групи склав 1,7 мільярда євро. Група управляє понад 13 300 магазинами та інвестувала близько 8 млрд євро в розширення, модернізацію та цифровізацію минулого року.
Гарні показники є поштовхом для виконавчого директора Герда Хжановського, який посів цю посаду протягом фінансового року після внутрішньої боротьби за владу всередині групи. Він вирішив здійснити культурну революцію в компанії. Він хоче перетворити традиційного роздрібного продавця з жорстким управлінням на гнучку компанію зі спільними обов’язками та далекосяжною цифровизацією.
Читайте також: Війна в Україні змушує російського ритейлера Mere йти з Європи
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости ритейла, лидл, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар