Торгова комісія США запропонувала посилити правила реклами у блогерів

Федеральна торгова комісія США (The Federal Trade Commission, FTC) запропонувала посилити контроль за рекламодавцями, які розміщують рекламу своєї продукції за допомогою відгуків та оглядів у блогерів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine. Комісія хоче запровадити нові правила та рекомендації, що забороняють публікувати підроблені позитивні відгуки, при цьому приховуючи погані.
FTC також винесла попередження соцмережам за те, що вони не розкривали належним чином інформацію про такі розміщення. Відомство особливо непокоїть реклама, націлена на дитячу аудиторію.
Семюел Левін, директор Бюро захисту прав споживачів Федеральної торгової комісії США, зазначив: «Ми оновлюємо правила, щоб боротися з підробленими відгуками й іншими формами маркетингу, що вводить в оману, а також попереджаємо маркетологів про приховану рекламу, спрямовану на дитячу аудиторію. Чи це підроблені відгуки або інфлюєнсери, які приховують, що їм заплатили за публікації, такий спосіб обману призводить до того, що люди платять більше за неякісні товари та послуги. І це шкодить чесним конкурентам».
До цього відомство багато років боролося з підробленими відгуками, але в м'якій формі — за допомогою порад інфлюєнсера, як прозоріше помічати їхній рекламний контент. Наразі FTC пообіцяла почати розслідувати випадки, коли бренди маніпулювали оглядами чи блогери не розкривали своїх стосунків із компаніями.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости экономики, торговая коиссия сша, инфлюэнсеры, реклама у блогеров
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар