05 липня 2022

McKinsey: до 2030 року економічна цінність метавсесвітів сягне $5 трлн

McKinsey: до 2030 року економічна цінність метавсесвітів сягне $5 трлн
1663

Міжнародна консалтингова компанія McKinsey & Company опублікувала звіт Value creation in the metaverse, в якому проаналізувала головні тенденції цифрового простору. Згідно з дослідженням, до 2030 року капіталізація ринку метавсесвітів може сягнути $5 трлн. Ця сума еквівалентна розміру економіки Японії - третьої за величиною у світі. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Крім того, у McKinsey дійшли висновку, що більше половини «живих» подій до 2030 року проходитимуть у метавсесвітах — наприклад, навчальні та розвиваючі. Середній користувач інтернету проводитиме у цифрових світах до шести годин на день. За оцінками експертів, найбільший дохід у метавсесвітах принесе сфера e-commerce — їхній розвиток вплине на 80% комерції.

У дослідженні наводиться структура сучасних метавсесвітів: десять шарів, кожен з яких ділиться на чотири категорії:

1. Інструменти реалізації.

- Платежі та монетизація: платформи та інструменти економіки метавсесвіту;

- Ідентифікація: платформи, що керують цифровою ідентифікацією, аватарами та соціальними графіками;

- Безпека, конфіденційність та управління даними.

2. Платформи.

- Платформи для креаторів/3D розробки: ігрові движки, послуги штучного інтелекту та інші;

- Платформи, які полегшують розповсюдження контенту, досвіду, програм, включаючи браузери, візуальний пошук, магазини програм, вітрини всередині програм.

3. Інфраструктура та програмне забезпечення.

- Базова інфраструктура у хмарі, напівпровідниках, мережах, яка «живить» метавсесвіт.

- Пристрої, операційна система та аксесуари.

4. Контент та досвід.

- Віртуальні світи: середовища, в яких велика кількість користувачів можуть збиратися, взаємодіяти, створювати та отримувати різні враження.

- Додатки: прив'язані до конкретних випадків використання метавсесвіту - навчання, спільна робота та заходи.

- Різні види контенту.

В якості основних бенефіціарів метавсесвітів компанія вказала великі технологічні компанії, приватних інвесторів та венчурних капіталістів, а також стартапи та відомі бренди.

Наприклад, корпорації, венчурні капіталісти та приватні особи вже інвестували у метавсесвіт понад $120 млрд за перші п'ять місяців 2022 року, що майже вдвічі перевищує обсяг коштів, вкладених у галузь за весь 2021 рік. Найбільша частка у цьому обсязі належить Microsoft, яка придбала Activision Blizzard за $69 млрд для створення метавсесвіту.

Великі технологічні компанії вкладають у метавсесвіт більше інших інвесторів і інтенсивніше, ніж у розвиток штучного інтелекту свого часу.

Окрім цього, експерти McKinsey опитали понад 3,4 тисяч осіб для оцінки інтересу до потенціалу метавсесвітів — майже 60% користувачів з ентузіазмом ставляться до переходу повсякденної активності у віртуальну реальність і віддають перевагу хоча б одній активності в цифровому світі.

Близько 95% респондентів очікують, що метавсесвіт позитивно вплине на їхній бізнес протягом п'яти-десяти років, а 61% опитаних очікують, що метавсесвіт принесе помірні зміни в їх сферу діяльності.

Експерти компанії виділили п'ять кращих видів діяльності користувачів у метавсесвітах:

- Шопінг;

- Соц мережі;

- Фітнес-вправи та спорт;

- Знайомства та дейтинг;

- Освіта.

Серед галузей, на які метавсесвіти можуть мати найбільший вплив, аналітики назвали роздрібну торгівлю, ЗМІ, телекомунікації та охорону здоров'я.

Також респонденти вказали основні ризики та бар'єри, пов'язані з переходом у метавсесвіт: конфіденційність даних та кібербезпека (86% та 85% відповідно), дотримання етики та нормативних вимог (60%), технологічні обмеження (53%), імідж бренду (45%) та безпека платежів (40%).

При цьому експерти наголошують, що метавсесвіти повинні доповнювати, а не замінювати реальний світ чи особисті зв'язки, і рекомендують компаніям ґрунтовно вивчити цю тенденцію діджитал-індустрії — віртуальна реальність дедалі більше проникає у всі сфери життя.

Великі корпорації вже зараз активно інвестують у розвиток власних метавсесвітів. Так вчинили, зокрема, Epic Games, Meta. Французька благодійна асоціація Entourage та агентство TBWAParis розробили утопічну копію фізичного світу у метавсесвіті, щоб привернути увагу користувачів до проблеми соціальної ізоляції безпритульних.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також