Mango закриває преміальний бренд Alter Made
Іспанський бренд Mango змінює свою стратегію щодо роботи з асортиментом високого цінового сегменту, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Modaes.
Компанія прийняла рішення закрити бренд Alter Made, який вийшов на ринок менш ніж рік тому, у листопаді 2021-го, але не зміг самостійно досягти поставленої мети. Замість нього Mango збільшить пропозицію в преміум-сегменті за рахунок власної лінійки Selected.
Alter Made мала незалежну від Mango структуру і власну команду, яка тепер приєднається до групи. Наступні кілька місяців стануть перехідним періодом, протягом якого будуть виконані поточні зобов'язання перед постачальниками та клієнтами, а запаси ліквідують.
Запуск Alter Made відбувся в рамках процесу диверсифікації, проведеного Mango після початку пандемії, коли були запущені такі концепції як Mango Teen для підлітків та бренд домашнього текстилю Mango Home.
Alter Made пропонував дорожчу продукцію, ніж Mango, а його асортимент, що протиставляється швидкій моді, складався зі 120 позачасових предметів одягу зі стійкими характеристиками. Планувалося, що бренд зможе заробити 25 млн. євро протягом трьох років. Лінійка преміального одягу, що входить до Mango, також включає 120 предметів, виготовлених з кашеміру, шовку або вовни.
Читайте також: Mango виділить 120 млн євро на впровадження технологій, магазини та логістику
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости ритейла, манго, ритейл в украине, что нового в ритейле
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар