Alibaba просуває люкс через метавсесвіт
Компанія інтернет-комерції Alibaba Group впроваджує нові цифрові можливості, що відкривають люксовим брендам додатковий канал взаємодії з цільовою аудиторією у Китаї. Так, 22 вересня 2022 року у співпраці з Vogue China пройшов перший спеціально організований для користувачів платформи Tmall Luxury Pavilion модний показ у метавсесвіті, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на WWD.
Захід був присвячений святкуванню п'ятої річниці проекту, який Alibaba позиціонує як найбільший у Китаї онлайн-магазин преміальних товарів від більш ніж 200 брендів. В організації заходу взяли участь кілька запрошених художників та журнал Vogue China.
Поряд із супермоделями на подіум вийшли супер маскоти від провідних виробників товарів категорії люкс. Глядачі через платформу Tmall Luxury Pavilion могли взаємодіяти з цими персонажами, зокрема робити з ними селфі.
Ще одним нововведенням стали ваучери Meta Pass, які дають право на пріоритетний цифровий доступ до продуктів таких брендів, як Burberry та Max Mara. У пакет Meta Pass також входять сертифіковані на блокчейні цифрові ордери, які можуть обміняти клієнти на продукцію, випущену обмеженим тиражем. Наприклад, на сноуборд Bogner, присвячений 90-річчю компанії, оверсайз светр із колекції Max Mara осінь 2022, фірмову сумку Lola від Burberry або кросівки Pablo від Marni.
За останні кілька років Tmall Luxury Pavilion впровадив на своїй платформі 3D-шопінг, інструменти доповненої та віртуальної реальностей для примірки, цифрових аватарів і можливість колекціонування цифрових предметів. Вже понад 20 брендів класу люкс представили на платформі свої цифрові товари та провели віртуальні покази.
Багато виробників преміальних товарів, таких як Cartier, Vacheron Constantin, Burberry й інші, використовують формат стрімінгових трансляцій та відео-консультацій для прямого спілкування з VIP-клієнтами майданчика.
У компанії Alibaba повідомили, що у 2020 році частка розкішних товарів в онлайн сегменті зросла до 23% (з 12% у 2019 році). Цього року на Tmall Luxury Pavilion продовжували з'являтися нові бренди класу люкс, у тому числі Bulgari, Moncler та Brunello Cucinelli. За 2021–2022 роки на платформі у цифровому форматі було проведено понад 1000 заходів та запусків нових продуктів. Фахівці компанії зазначають, що бренди активно переходять до цифрової трансформації, а споживачі збільшують онлайн-споживання, при цьому вони констатують, що суттєвим поштовхом до розвитку цих тенденцій стала пандемія.
Читайте також: Alibaba планує потіснити Amazon і Zalando у Європі
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости ритейла, алибаба, метавселенная, алиэкспресс, ритейл в украине, что нового в ритейле
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар