27 вересня 2022

Перший рік Банку Власний Рахунок: про що мріють майже 140 000 наших гостей та скільки отримали кешбеку балами

Перший рік Банку Власний Рахунок: про що мріють майже 140 000 наших гостей та скільки отримали кешбеку балами
1346

Рік тому в українському ритейлі з’явився перший діджитал банк - Банк Власний Рахунок. За цей час Банк Власний Рахунок обрали понад 144 915 українців. При чому, більша частина (майже 90 тис.) долучилися до нас під час повномасштабної війни в Україні, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

«Нас обирають через легкий доступ до фінансових послуг та наше відношення до гостей: турбота та порядність на фінансовому фронті є нашими головними пріоритетами. А наших клієнтів ми називаємо саме гостями — це наше ДНК», - розповідає двигун Банку Власний Рахунок Христина Кармазіна.

А тепер декілька фактів про перший рік банку.

Хто є клієнтами Банку Власний Рахунок?

Дві третини клієнтів – це чоловіки. Середній вік – 37 років. Це або менеджери, або приватні підприємці. Переважно – жителі великих міст. Майже 10% від всіх гостей (14 тис. українців) долучилися до Банку після запрошення від своїх друзів у додатку.

На продукти клієнти банку витрачають 68% коштів, і половина з них – це покупки у «Сільпо». Також вони заходять з’їсти чого смачненького у кафе та ресторани (11% транзакцій), на книги та розвиток (8% операцій), заїжджають заправитися на АЗС (7%) та купують ліки (6%).

85% гостей обирають діджитал картку, а 15% — пластикову картку в “Сільпо”

Більшість гостей для реєстрації обирають «Дію»

Після завантаження мобільного застосунку Банку з AppStore чи Google Play, клієнтам потрібно пройти дистанційну ідентифікацію. Підготували й про це невеличку статистику:

-        80% від усіх обирають для ідентифікації Дію

-        13% - паспорт-книжечку

-        7% - ID картку.

1 080 542 496 балів кешбеку за рік, який вжуух і став бонусом

У всіх банків кешбек, а у Банку Власний Рахунок – це кешбек балами, які можна накопичувати при розрахунках у супермаркетах «Сільпо» та у партнерів. Кожна одна витрачена гривня дорівнює 2 отриманим балам, які наприкінці місяця стають грошовим бонусом.

За минулий рік було нараховано 10 805 424 грн, які вони витратили на смачненьке у «Сільпо».

72% клієнтів із кредитним лімітом користуються ним, щоб купити все-все необхідне

За час повномасштабної війни Банк Власний Рахунок продовжує підтримувати постійних та нових клієнтів. У лютому-березні не було нараховано жодних відсотків за кредитними картками. З травня було відновлено кредитування.

Тож не дивно, що кількість клієнтів, які постійно користуються кредиткою за останні півроку збільшилася вдвічі. І сьогодні майже 72% від всіх користуються кредитними коштами.

Показники якості кредитного портфеля у воєнний час знаходяться на дуже високому рівні: лише близько 3% гостей виходять на прострочку понад 30 днів. Також спостерігається сплеск погашення прострочки на більш пізніх строках (понад 90 днів).

Клієнти банку накопичують гроші на «Перемогу України» та «гроб для путіна»

Усі клієнти банку можуть відкривати накопичувальний рахунок – «Назбиратус». Це кошти, які можна зняти з рахунку у будь-який момент без втрати відсотків. Щомісяця банк нараховує 5% річних на залишок. Кожен може, визначившись з омріяною ціллю, налаштувати термін та бажаний обсяг заощаджень.

Якщо до 24 лютого мрії українців були звичайними: квартира, відпустка, автівка, хобі чи навчання, то нині всі українці мріють про День Перемоги у війні та збирають кошти «на танк та байрактар» та навіть на «гроб для путіна».

А клієнти банку долучаються до благодійних ініціатив і за весь час переказали у додатку 507 000 гривень благодійним фондам, а в травні передали 26 тисяч чашок кави воїнам з Одеської тероборони.

А ще клієнти мають доступ до чеків Сільпо з передбаченнями, які можна перечитувати та перевіряти на здійснення.

Читайте також: Mastercard і «Лавка Традицій» запускають проєкт підтримки фудпідприємців (trademaster.ua)

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також